סדנא ויסטיבולרית
דיון מתוך פורום פיזיותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני לא יודע אם זה המקום לשאול (במידה ולא אשמח אם תפנו אותי למקום הנכון). זומנתי לסדנא ויסטיבולרית בעקבות בעייה של סחרחורות שממנה אני סובל כבר תקופה ארוכה. האם ידוע לך מה עושים בסדנא זו? בנוסף ביקשו שאגיע עם מלווה לסדנא, מה עושה המלווה? תודה
מי קיבלת את ההזמנה?
הייתי במרפאת סחרחורות בבי"ח השרון (פתח תקווה), לאחר בדיקה של הרופא שם הוחלט שאני צריך לעבור את הסדנא.