כאבים בפרק היד
דיון מתוך פורום פיזיותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! לפני 4 שנים סדקתי את פרק יד ימין ואחרי שנתיים שברתי את המרפק באותה היד ומאז יש לי כאבים בפרק היד (ולעיתים גם ביד עצמה) שבאים והולכים לפני שנה הלכתי לבדיקה ואמרו שיש לי דלקת בגלל שימוש מרבי בעכבר המחשב לקחתי אנטיביוטיקה והלכתי עם תחבושת אבל מאז הכאבים באים והולכים באים והולכים וזה כבר כמה שנים אורטופד שראה אותי לאחרונה לא אמר דבר.. רק צחק ושאל עם אני רוצה עוד צילום (שי יש לי התחלת עקמת..) בקיצור מה אתה ממליץ לעשות? תודה!.
שלום טל הייתי ממליץ לך ללכת להתייעץ עם פיזיותרפיסט או עם אורתופד מומחה בכף יד