זקוקה תרומה למחולל חמצן נייד אין לי כסף לירכוש

דיון מתוך פורום  מכשור רפואי

10/08/2014 | 23:06 | מאת: מזי

תרומה שלום לכם אני זקוקה תרומה למחולל חמצן נייד אין לי כסף לירכוש מצבי מאד קשה גם כלכלי מאד קשה אני לא יוצאת מהבית ביכלל אנה עזרה בבקשה אני מבקשת ביגלל מצבי הקשה והכלכלי הקשה אני כל הזמן בבית אני מעמדת ל2- להשתלת ריאות אנה מיכם בבקשה עזרה תודה כהן מזל דחוףףףףףף אימל- [email protected] פלאפון --0558819995

קהל הקוראים כאן מוזמנים לעזור לגב מזי.. אולי יש למישהו מבני משפחתכם מחולל שאינו בשימוש ויכולים להשאיל למזי? אולי יש באחד מסניפי יד שרה מחולל פנוי להשאלה? או באחד מסניפי עזר מציון? בבקשה פנו אל מזי פרטים למעלה, עדכנו כאן אם ומי שעזר.

12/08/2014 | 13:23 | מאת: נינט וקנין

זיו צח שלום !קראתי על מצוקתה של מזי ומאוד נגעה ללבי ,יש לי מחולל חמצן נייד של חברת מדיקל דגם one inogen במצב טוב כמעט ולא היה בשימוש רב ,עם עגלה, מתאם לאוטו ,תיק נישאה,קל מאוד, אגב הוא מאוד יקר ,אבל יש לו בעיה קטנה כיון שהוא לא היה זמן רב בשימוש הסוללה שלו נגמרה ,אני מאמינה שדרככם ניתן לפתור לה את הבעיה ,כמו שדרככם הצליחה למצוא תורם ,בהזדמנות זאת מברכת אותכם על העשייה שלכם תבורכו!!

אל גברת מזל שלום :) אני שמח לעדכן אותך כאן ואת קהל הקוראים: מחולל החמצן שנמצא כעת אצל גברת נינט וקנין, יבדק במעבדה מוסמכת על ידי מומחים מחברת "פי מדיקל" ואם יהיה משהו לתקן בו הוא יתוקן וייבדק שוב. והם יביאו אותו אלייך הביתה ותקבלי הדרכה כיצד להשתמש בו. מנכ"ל חברת "פי מדיקל" מר מוטי פנסו נענה לבקשתי האישית לעזור והחברה מתנדבת לבצע זאת. :) הטלפונים של נינט ואקנין ושלך כבר הועברו אליו בכדי שיוכל להתקשר אליכן ולהתחיל בביצוע.

לגברת מזל שלום מחולל חמצן פועל על חשמל בבית וניתן להטעינו ברכב וכשרוצים לצאת לטיול באם הסוללה שלו מלאה וטעונה ניתן עד שעתיים להשתמש בו.. במכשרים משומשים לעיתים הסוללה מתרוקנת יותר מהר-למשל תוך חצי שעה..כל אדם שיש לו מחולל כזה באחריותו לדעת את הזמן שהסוללה מספיקה לו\לה ולחזור הביתה מטיול לפני שתיגמר.אושמחליט להחליף לסוללה חדשה או גדולה יותר..הכל תלוי באדם עצמו בהרגליו. בעתיד אם תרצי פני אל פי מדיקל אל מוטי פנסו לקבל ממנו עצות טובות אם ומה לבצע\לשדרג..הטלפון שלו 0503148979 בהצלחה :)

אל גברת מזל כהן שלום. נעשה מאמץ מצד כמה גורמים כאן בכדי לעזור לך וכעת המחולל נמצא בחברת "פי מדיקל" וכיוון שאת מעדיפה מחולל שאפשר לצאת איתו לטיול(מה שנמצא אינו פועל על סוללה) אז המכשיר נשאר בשלב זה בחברת פי מדיקל וימתין עד לבקשה של אדם אחר לקבל אותו לפרק זמן קצר בהשאלה-ומבחינת התורמת נינט ואקנין בכל זאת זה סוג של תרומה לקהילה-ובאמצעות חברה מוסמכת שתבצע את ההדרכה והשירות עליו...אז תודה לתורמת (נשמה טובה) גברת נינט ואקנין ותודה למר מוטי פנסו מנכ"ל פי מדיקל(טלפון 0503148979) על הנכונות להשאיל את המכשיר הזה לפרקי זמן קצרים לטובת אנשים שיסכימו לקבלו גם בלי סוללה ולהפעילו רק בית על חשמל.

17/08/2014 | 22:34 | מאת: מזי

זיו צח כמה שאתה אדם טוב ונשמה טובה על כל מה שאתה עושה באמת אני מקווה שיהיה עוד אדם טוב לעזור לי שאני יוכל לצאת מהבית תודה על הכל מזי שבוע טוב

מנהל פורום מכשור רפואי