לימודי הנדסאי מכשור רפואי

דיון מתוך פורום  מכשור רפואי

27/08/2009 | 10:28 | מאת: ניר

שלום רב .. רציתי לברר לגבי לימודי הנדסאי מכשור רפואי, מקצוע שאני שוקל די בחיוב אך לאחר קריאת כמה תגובות כאן בפורום קיבלתי את הרושם שאין כל כך הרבה מקומות עבודה עם דרישה בתחום זה , דבר נוסף הייתי רוצה לדעת האם מהות התפקיד האמיתית הינה : לשטוף את המכשירים , לרדוף אחרי הרופאים כל היום , האם אני עם הסמכה זו יוכל גם לעבוד לבד על דעת עצמי? , מה באמת אומר התפקיד , אני כותב שאלות אלה לאחר בדיקה מעמיקה בפורום ובאתרwww.techmed.co.il , סליחה על הצפת השאלות אבל זה ממש חשוב לי .. בתודה מראש ניר .

לניר שלום אני שמח שקראת את כל הדעות בפורום הזה ובאחרים לדעתי האישית מתוך היכרות עם הרבה טכנולוגים וכממונה על ההתנסות הקלינית עבורם(במקום עבודתי לשעבר באסותא),אוכל לומר לך שהכל תלוי איזה תפקיד יהיה לך לאחר הלימודים.. אתה לומד מקצועות רפואיים לצד חשמל אלקטרוניקה ופיסיקה.לדעתי האישית זה מעניין ומאתגר מאוד.. לא מקבל את הדעה שכל הזמן רצים אחרי רופאים ורק שוטפים ומנקים מכשירים..

27/08/2009 | 21:57 | מאת: ניר

ראשית כל ... תודה רבה על התגובה ושנית .. לאחר קריאה של מספר תשובות של סטודנטים/הנדסאים בתחום קיבלתי הרושם שזהו די תפקיד זוטר במערכת , תפקיד של שטיפת כלים המשמשים את הבדיקות ולא המבצעים עצמם , ולכן הייתי רוצה לקבל עליו את הרושם מבן אדם מומחה כמוך שיוכל אולי להאיר לי את הדרך הנכונה גם בבחירת המקצוע וגם בהסבר על אופן העבודה השוטף כשתחומי העיניין שלי בעיקר הם עיניים , קרדיולוגיה . ושאלה נוספת האם במידה וארצה לעבוד ברנטגנאות האם זה יהיה אפשרי עם תעודות אלו ... שוב תודה מראש ניר.

מנהל פורום מכשור רפואי