האם אצליח להרות?

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

10/04/2007 | 21:40 | מאת: מיטל

אני בת 20 ויש לי חבר שנתיים. אני לוקחת גלולות במשך 4 שנים רצופות. בעבר סבלתי מבעיות אכילה ששיבשו לי את המערכת ההורמונלית והגיע לי המחזור רק בגיל 16 בדרך מלאכותית דרך כדורים ומאז אני נוטלת גלולות. לאחרונה הפסקתי לנטול את הגלולות (בערך לתקופה של חודשיים וחצי) והמחזור לא הגיע לי התייעצתי עם הרופאה האישית בנושא פוריות והיא לא נתנה לי תשובות מדויקות רק שאני לא צריכה למהר עם הנושא. העניין הוא שאני מאוד לחוצה בנושא ומפחדת מאוד מהרעיון שאולי לא אהיה אימא לעולם. מה הסבירות שזה יקרה? האם ובמקרה ואצטרך טיפולי פוריות זה מצליח ב100%? אני ממש לא רוצה לחכות עד גיל מאוחר ואז לגלות שאני לא אצליח להיכנס להריון.. ובנוגע לבדיקות וטיפולים מבדיקות מקיפות שעשיתי ומאולטרסאנד התגלה כי הכל תקין.

10/04/2007 | 22:59 | מאת: מירי

מיטל - רק רופא שבדק אותך וראה את תוצאות כל הבדיקות שעשה , יכול לומר לך אם ניתן לצפות שבכלל איזושהי בעיה בעתיד. תשתדלי להיות אופטימית, לא לחוצה ולא לפחד , מכיוון שיתכן ואין סיבה לכך. תמיד את יכולה לבקש הסבר טוב יותר מהרופאה. ברפואה אין כמעט דבר שאפשר להבטיח ב-100 אחוז שיצליח. אבל חבל שתתחילי לדאוג מעכשיו, מה עוד שכל הבדיקות שעשית עד כה תקינות, לדברייך .

12/04/2007 | 01:29 | מאת: רחלי

בכדי להיכנס להריון צריך להיות נקייה מגלולות לפחות כשנה ולדברייך עשית בדיקות והכל תקין כך שאין לך מה לפחד..אותו הדבר עבר גם עליי והסבירו לי שצריך לחכות שנה בכדי שהגוף יתנקה מהגלולות כלומר הוא יתרגל לקבל מחזור בעצמו ולא על ידי תרופות בקיצור אני בהריון בחודש 7 והכל בסדר צריך קצת זמן והכל מסתדר בהצלחה לך..

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו