איבר מין קטן

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

23/01/2007 | 13:29 | מאת: לי

לחבר שלי איבר מין קטן 12 ס"מ ולי זה מאוד מפריע , אני לא מרגישה הנאה מהחדירה. החשש שלי הוא אחרי לידה, כשהנרתיק מתרחב האם יכולה להיווצר בעיה גדולה יותר מעכשיו גם לי וגם לא? מבחינתו אין בעיה עכשיו, רק אני מרגישה בה ואני מאוד מודאגת.

לקריאה נוספת והעמקה
24/01/2007 | 08:20 | מאת: רוני

המיתוס של הגודל מיושן אם כי גודל 12 ס"מ נחשב בקצה הנמוך של הסקלה. איבר מין באורך של 12 ס"מ בהחלט יכול לספק אישה כל הרגישות של החדירה נמצאית בפתח הנרתיק ובדגדגן. גבר עם איבר קצר יכול לענג ולהפרות אשה ללא בעיה.

28/01/2007 | 17:49 | מאת: מזדהה

איך את יודעת את האורך? מדדת לו ? אתם מדברים על זה חופשי?

29/01/2007 | 14:16 | מאת: שירה

שלום לך לי שאלתך תמוהה בעיני מאד. ראשית, כפי ששאל או שאלה לפניי - כיצד את יודעת מה אורך הפין שלו ?... בהנחה שאכן יש לו פין קטן, יש לשער שהוא לא "התפאר" באוזנייך במידותיו, ואני רוצה לקוות שאינך מודדת את איבר מינו בזמן שאתם מקיימים יחסים (כי זה עלול להוציא את שארית הבטחון העצמי לכל אחד, אני חוששת). אז נשאלת השאלה מהיכן ידועה לך עובדת אורכו המדוייק של הפין של חברך...? שנית וחשוב יותר - את כותבת שאת מוטרדת מאד מה יהיה לאחר הלידות... מדוע ללכת כל כך רחוק ? משפט אחד לפני כן את כותבת שכבר עכשיו אינך מסופקת ביחסי המין שלכם, אז מדוע לדאוג עכשיו מה יהיה בעוד חמש או עשר שנים, כשהעובדה היא שאינך מרוצה מחיי המין שלכם בזמן הזה, בהווה ? בתשובה לשאלותיך - לבן זוגך דרכים רבות ומגוונות לגרום לך הנאה מינית גם בעזרת איבר מינו, וגם בעזרת אמצעים אחרים. הנאה מינית אינה מורכבת רק מאורכו של הפין המשתתף בחוויה. יתכן מאד שהחדירה לא תהיה מקור כל הנאתך במקרה זה, אבל היות ורוב הנשים לא מגיעות לאורגזמה רק מחדירה ממילא, אני לא רואה גם בזאת בעיה גדולה מבחינתך. כפי שאמרתי - המשחק המקדים ממילא לא כולל חדירה, והוא זה שעל פי רוב גורם לאורגזמה. מין אוראלי גם הוא אינו קשור בחדירה, וגם הוא האופן בו נשים רבות מצליחות להגיע לאורגזמה. אם העובדה שאיבר מינו של חברך לא גדול יותר מפריעה לך מאד, אני חוששת שמקומכם אינו יחד כי אני לא מכירה שיטות יעילות להארכת איבר המין וחבל שתמשיכי לחיות בתסכול מיני לאורך שנים. כל טוב שירה

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו