עצורה במיטה

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

17/10/2006 | 16:57 | מאת: ורד

אני בת 39 ויש לי חבר שאין אנו מרגישים עדיין קרובים נפשית, איני מאוהבת בו אם כי אני נמשכת אליו מאוד וכמובן גם הוא אלי . הבעיה היא שאני מאוד עצורה, לא חופשיה ופסיבית איתו במיטה בעוד שהוא מאוד פתוח ומלא ביטחון - אשמח לשמוע על רעיונות כיצד אוכל להתגבר על כך ?

17/10/2006 | 19:38 | מאת: רוני

חושב שהחלפת אווירה ויציאה למקום חדש (צימר, מלון וכד) יוסיף המון תוכלי להעזר בספר סקס עכשיו פול ג'ואנידס, דריק גרוס ספר זה מסביר איך להגביר את ההנאה מהמגע המיני בלי לגלוש לפורנוגרפיה.

18/10/2006 | 15:19 | מאת: שירה

ורד שלום אני חושבת שהמשפט הכי חשוב בהודעתך נמצא בתחילתה. את כותבת : "אין אנו מרגישים עדיין קרובים נפשית, איני מאוהבת בו...." יש נשים שמסוגלות ללא כל קושי להפריד בין משיכה מינית לבין קירבה רגשית, ולא תיתקלנה בשום בעיה להיות משוחררות ונינוחות בשעת קיום יחסים עם אדם שאינו קרוב להן רגשית ואינן מאוהבות בו. לעומתן, יש נשים שהרגש חובר אל המין והכרח שהשניים יגיעו ביחד. אני חושבת שלא במקרה בחרת לציין בהודעתך שאת לא קרובה אליו רגשית ואינך מאוהבת בו עדיין. אישית, נראה לי שפה טמון הקושי הגדול שלך להשתחרר ולהיות יותר פעילה ואקטיבית במיטה. לדעתי, הקדישי את האנרגיות שלך בינתיים בהתקרבות אל הגבר הזה, בהיכרות מעמיקה עם עולמו הפנימי (בנוסף על היכרות עם איבריו האינטימיים), ויכול מאד להיות שכאשר תרגישי קרובה אליו יותר - תוכלי לוותר על ההגנות שלך ולהתנהג במחיצתו ביתר חופשיות. להיעזר בספרים ובסרטים זו תמיד אופציה רצויה כמובן, אבל תחושת הבטן שלי אומרת לי שבמקרה שלך - מדובר יותר על צורך בקרבה רגשית כדי לאפשר קרבה גופנית נוחה. בהצלחה שירה

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו