האם אפשר בלי קונדום?

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

20/06/2006 | 13:45 | מאת: רויטל

לפני כ-4 חודשים התחלתי להשתמש בגלולות מליאן ובזמן הזה לא הייתי פעילה מינית, לפעמים יוצא שאני מאחרת במס' שעות בלקיחת הגלולה אך תמיד בטווח של 4-5 שעות, בחודש שעבר פיספסתי את התחלת שימוש הגלולות והמשכתי כרגיל ובחפיסה נשארה גלולה אחת קיבלתי כרגיל את המחזור וביום א' האחרון לקחתי את הגלולה הראשונה כרגיל ובזמן עכשיו אני במערכת יחסים ומעוניינת לשכב עם הבחור ורציתי לדעת אם אני מוגנת? האם אני יכולה לשכב איתו ללא קונדום? פשוט יש לי בעיה עם קונדומים הם עושים לי דלקות כניראה שיש לי אלרגיה לגומי או לחומר שעוטף את הקונדום. אני מאוד מפחדת להיכנס להריון ולכן אני רוצה להיות רגועה שאני מוגנת, האם כך?

לקריאה נוספת והעמקה
20/06/2006 | 14:31 | מאת: שירה

רויטל שלום עקרונית, רוב הסוגים של הגלולות מהימנות לאחר חודש של שימוש כנדרש (יש סוגים שמעניקות הגנה החל מהגלולה הראשונה). ממליצה לך להתייעץ עם רופא הנשים שלך כדי לוודא את העניין. בעניין אחר - אם את מעוניינת לקיים יחסים עם בן זוג *חדש* ללא קונדום, אני מקווה שאת זוכרת שלפני כן הוא אמור להציג בפנייך תוצאות של בדיקת דם ל- HIV (שליליות כמובן), שבוצעה 3 חודשים לאחר שנפגשתם (התוצאות מעניקות תמונת מצב 3 חודשים אחורנית), ורק אז את יכולה לקיים איתו יחסים ללא קונדום. להזכירך - הריון לא רצוי הוא בין תופעות הלוואי הפחות טרגיות מקיום יחסי מין לא מוגנים. מחלות מין הן סיכון מאד לא רצוי. בהצלחה וכל טוב שירה

20/06/2006 | 14:50 | מאת: רויטל

מבחינת בדיקת HIV עשינו והתשובה שלילית, מעבר לזה האם אני בטוחה ויכולה לשכב עם החבר שלי ללא הקונדום ולא לפחד שמא אני אכנס להריון?

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו