נטולת דגדגן

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

10/06/2006 | 23:51 | מאת: דורון

שלום רב למיטב אבחנתי לחברה שלי אין דגדגן. מגע בכל צורה שאי באזור לא מעורר בה גירוי מוגבר. אין כל צורה פיזית של דגדגן בין השפתיים הפנימיות. היא משיגה אורגזמה לא מגע או חדירה אלא מתזוזות עצמיות של גופה, ככל הנראה נק' הגירוי פנימית. היא מאוננת ללא כל מגע יד או אחר באזור אבר המין. היא לא בדקה אף פעם את פשר הדבר. אני בגיל 40 עם קצת ניסיון ועדין לא נתקלתי במצב דומה. אשמח לשמוע האם ישנה אפשרות כזו בקרב נשים.

11/06/2006 | 15:06 | מאת: ד"ר רוברט הופמן

שלום! אין מצב כזה, או ליתר דיוק, המצב יהיה נדיר כמו כל חסר מולד אחר של איבר בודד. קשה לעתים לזהות דגדגן, (הוא מתחבא בין קפלי שפתי הפות, ובולט מעט בהזדקרות) לעתים קרובות נשים אינן נהנות מגירוי מקומי בדגדגן, אלא בחיכוך הנובע מהנעת הנרתיק, ולחץ (מתון!) של עצם הפוביס (האיזור מעל לפין ) של בן הזוג מול האיזור במעלה הנרתיק של בת הזוג. אין לי מושג כיצד בת הזוג שלך מאוננת ללא מגע מקומי. האם פנייתך בידיעתה /יוזמתה של חברתך? אם כן, רצוי לדעתי להציע לה בדיקת רופא נשים לוודא ש"הכל בסדר" בהצלחה! ד"ר הופמן

11/06/2006 | 18:26 | מאת: דורון

שלום ותודה על התגובה. היא מסוגלת לגמור אך ורק כשהיא שוכבת על הבטן. בד"כ אוחזת בידים כרית או משהוא לאחוז בו, לא באזור אבר המין. אני הצעתי לבחון אפשרויות תחונות שונות בכדי לגלות עוד צורות הגעה לאורגזמה. היא טוענת שזו הצורה היחידה בה היא מסוגלת. מנסיונה כמובן. בתחילה זרמתי עם השינוי אך כיום זה נראה כפרוצדורה מאד סכמתית ללא גיוון. אני מנסה לענג אותה עם מין אורלי, זה גורם לגירוי אך לא מתקרב למשהוא עוצמתי והיא אומרת שזה לא יעזור ולא ממש מעדיפה זאת. שאלתי אותה אם אף פעם לא סיקרן אותה לברר זאת אצל רופא? או אם אף אחד מבני זוגה הקודמים לא העלה זאת? היא אמרה שאחד מהם גם העלה נק' זו. לשאלתך פנייתי היא ללא ידיעתה. הדבר מטריד אותי. תודה.

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו