תודה רבה לך שירה!!

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

09/05/2006 | 15:03 | מאת: יעל

עזרת לי מאוד מבחינת ההסתכלות שלי על פני הדברים. אמנם לקח זמן עד שהגבתי לך אך רציתי לנסות את עצתך בפועל ולשמחתי זה עזר. לפני כן היה נראה לי כאילו זה משהו תקוע שם שלא אמור להיות, כמו איזה גידול או משהו, למרות שידעתי בתוך תוכי שכך בערך זה נראה לא הייתי מודעת לכך. התחלתי לראות גברים ברחוב ולחשוב לעצמי שבעצם גם אצלהם זה כך, זה עזר לי לקלוט שפשוט ככה זה וזהו. גם ניסיתי לגעת וזה לא דחה אותי הפעם. (חבר שלי יודה לך מאוד..) ואיך זה מסתדר עם זה שאני דתיה? אז זהו שלא.. הורי דתיים, אני כבר לא. לגבי הלסביות, זה מחשבה שכל הזמן מטרידה אותי, איך מישהי לסבית יכולה לדעת שהיא לסבית? אם בנות מדליקות אותה, אבל אני אף פעם לא ניסיתי בת ולכן אין לי איך לדעת אם אני כן או לא לסבית. לכן ניסיתי להסתכל על איברי מין, וודאי שאדם לא איברי מין מהלךאך לפ עמים אני שומעת שלמשל בנות רואות סרט כחול וזה מדליק אותם, לי זה אף פעם לא קרה, לא כשראיתי שחקן יפה ולא כשראיתי את גופו או גופה.. מה שכן אני אוהבת להסתכל על שחקניות יפות, לא בקטע מיני אלא רק כאל דבר יפה. אז זה גם משהו קצת משונה לא? עצם העובדה ששחקנים לא מדליקים אותי?

לקריאה נוספת והעמקה
11/05/2006 | 09:02 | מאת: שירה

יעל בוקר טוב טבעי בעיניי שאת נהנית להסתכל על שחקניות יפות או דוגמניות. אינך שונה מרוב בני האדם (אם לא כולם) בתכונה הזאת. מחקרים שנעשו מצאו שאפילו תינוקות קטנים בני חודשים ספורים מגלים העדפה ברורה להביט בתווי פנים יפים (מסקנה עצובה קצת עבור בעלי תווי הפנים הפחות יפים, אבל ככה זה...) סרטים כחולים לא "עובדים" על כולם באותה הצורה. יש אנשים שמתגרים ומתעוררים מינית מהצפייה בהם, ויש כאלה שלא נהנים באופן מיוחד. אחרים אף מביעים סלידה מהסרטים הללו. הדיעות והתחושות כלפי הסרטים הללו הן שונות ומגוונות - ואין דיעה "נכונה" או "לא נכונה" כמובן, הכל סובייקטיבי לגמרי והכל לגיטימי. את לא צריכה להרגיש שאת לא בסדר מפני שאינך מרגישה התעוררות מינית מצפייה בסרטים כחולים או בגלל שאינך נדלקת מצפייה בשחקנים באותם סרטים. בעיניי עדיף כרגע שתתרכזי במערכת היחסים הקיימת שלך, ותתמקדי בתחושות שאת מרגישה כלפי בן זוגך. האם את אוהבת אותו ? האם את נמשכת אליו ואל גופו כאשר אתם יחד ? האם נעים לך לגעת בו והאם נעים לך כאשר הוא נוגע בגופך ? האם את מרגישה עוררות מינית כאשר אתם מתמזמזים ונוגעים האחד בשניה ? סופשבוע נעים וטוב שירה

11/05/2006 | 17:55 | מאת: יעל

לגבי הסרטים הכחולים, זה באמת מעניין, חשבתי שאני משונה בקטע.. את בן זוגי אני אוהבת מאוד ונמשכת אליו מאוד, ואפילו כשאנחנו לא נוגעים אני מגורה אליו מינית. אבל עוד משהו שמטריד אותי הוא העובדה שכשאני מאוננת אני לא מפנטזת על אף אחד, אלא עושה זאת כמשהו מכאני בלבד. האם גם זה נורמאלי?

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו