סליחה על הבורות

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

13/04/2006 | 22:11 | מאת: barax

אבל אני חייב לדעת: אני שוכב עם חברתי לעיתים ללא קונדום, וגומר בחוץ. נגיד ובטעות גמרתי בפנים - מה ההסתברות שהיא תכנס להיריון. בהנחה שהיא קיבלה וסת יום-יומיים לאחר האקט, האם זה אומר שבטוח היא לא נכנסה להיריון, או שמא יתכן שכן ונראה את זה רק בעוד חודש (כשלא יהיה לה וסת)? תודות.

15/04/2006 | 19:35 | מאת: שירה

ערב טוב barax לא ציינת את גילך, אבל אלא אם כן אתה בגיל בו אתה מוכן להפוך לאבא, ואלא אם כן אתה בשלב בחייך בו אתה מסוגל לפרנס תינוק - - - הייתי מאוד מאוד ממליצה לך להפסיק להשתמש בשיטת המשגל הנסוג, כי זו שיטה שסייעה להרבה מאוד תינוקות להגיע לאוויר העולם. אני לא יודעת להגיד לך את הנתונים הסטטיסטיים או להשיב לך על שאלת ההסתברות, אבל בינינו, אם אספר לך שיש "רק" 60 אחוזים שחברתך כן תיכנס להריון בדרך הזו, האם היית רוצה לקחת את אותם 60 אחוזים ? ואם יש רק 10 אחוזים של הריון, והיא תיכנס להריון בדרך הזו, האם יעזור לך לדעת שהיו "רק" 10 אחוזים והיא ביניהם ?... למה לקחת את הסיכון המיותר הזה, כאשר יש שיטות בטוחות כמעט במאה אחוז למניעת הריון ?? לגבי שאלתך השניה, גם אם היא קיבלה מחזור יומיים לאחר קיום יחסים לא מוגנים, זה עדיין לא מסיר כליל את האפשרות של הריון, יש הריונות שבתחילתם יש דימומים שדומים למחזור חודשי. לכן, הדרך היחידה כדי לדעת בוודאות היא לבצע בדיקה לגילוי הריון. הדרך היחידה לקיים יחסי מין ללא בלבול המוח וכאב הראש שמתוארים כאן - היא מאוד פשוטה. קוראים לה בשתי מילים: אמצעי מניעה. שיהיה שבוע טוב שירה

16/04/2006 | 23:17 | מאת: barax

שירה היקרה, תודה על תשובתך ודאגתך. הדימום בתחילת ההיריון קורה רק או גם בזמן מחזור? האם ניתן לעשות בדיקה לגילוי היריון בכל שלב של ההיריון? אני ממש לא רוצה להיות אבא, אך גם לא מצליח לעשות זאת עם אמצעי מניעה.מצד אחד, חברתי אינה מוכנה בשום פנים ואופן לקחת גלולות, ומנגד כשאני משתמש בקונדום - אני לא מרגיש כלום, ממש כלום! ובשלב מסוים זה גם מתחיל לגרום לגירויים לא נעימים אצל חברתי (כאשר היא מתחילה להתייבש). יש לך פתרון יצירתי אחר? קונדומים מיוחדים? ספוגיות?? תודות.

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו