א-מינית

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

15/02/2006 | 22:05 | מאת: bar

שלום וברכה אני בת 23, עובדת בחברה גדולה בתחומה באיזור הצפון. החיים שלי מלאים ואין לי כמעט זמן פנוי והכי חשוב נהנת מכל רגע. כשנה אני כבר ללא קשר רציני עם גבר. אני חושבת שאני מתחילה להיות א-מינית. מין לא מעניין אותי ולא כ"כ מושך אותי. האם זה בסדר להיות א-מינית? האם אחרים, גברים ונשים כאחד, יכולים להבין זאת? אם מי אפשר לבדוק את העניין? אשמח לדעת גם מה המניע לדבר הזה? ברכת לילה טוב ממני בר

16/02/2006 | 11:40 | מאת: דורי

שלום רב לך, ראשית אציין שאיני איש מקצוע ועונה מתוך ידע והבנה . עצם העובדה שפנית בנושא מעידה על כך שהנושא מטריד אותך ונראה לך לא תקין. ישנם בהחלט אנשים המסוגלים להמשיך בשגרת חייהם לאורך שנים, בלי כל צורך במין. (גברים ונשים), את מציינת שחייך מלאים ואין לך זמן פנוי. השאלה במה את ממלאת את חייך? בעבודה עד שעות מאוחרות? האם יש לך חיי חברה? האם את יוצאת לבלות ונפגשת עם אנשים? יתכן שעקב נסיבות חייך ואילוצים שונים, הדחקת את הנושא המיני והפכת אותו ללא חשוב בחייך. אבל אם זה מפריע לך אולי כדאי לך לפנות לטיפול/ייעוץ עם פסיכולוג /סקסולוג שבשיחה ינסה להבין יותר מה קורה לך ואם את מעוניינת בשינוי, כיצד לעשותו.

17/02/2006 | 14:27 | מאת: אסף

שלום רב, אני מסכים עם דורי; אך יחד עם זאת - אני חושב שנושא המין נדחק מפני שאין לך בן זוג בשלב זה. לדעתי - התענינותך במין תחזור חזרה יחד עם זאת שתכירי לך בן זוג. לא חושב (וגם מקווה) שהבעיה אינה פסיכולוגית אלא רק עניין של זמן. מקווה לטוב עבורך, סופ"ש נעים.

17/02/2006 | 17:38 | מאת: בר

שלום וברכה ראשית תודה על התגובה שלך. * אני בעבודה מ7 ועד 7 (מקסימום. תלוי בכמות העבודה). אני אפרט לך בגדול איך השבוע שלי מתנהל: ראשון: עבודה. חוזרת הביתה מבשלת ומנקה. ואם יש מצב חברים. שני: עבודה. חוזרת מבשלת (השלמה) ועובדת במחשב. לא קשור לעבודה. ואם יש מצב חברים. שלישי: עבודה. חוזרת נחה, רואה טלוויזיה מהשבוע שאני מקליטה, ואם יש מצב חברים. רביעי: עבודה חוזרת מבשלת (אם צריך), קצת מחשב. ואם יש מצב חברים. חמישי: עבודה. מבשלת ו/או מנקה לשבת. ואם יש מצב חברים. שישי: קייטרינג ובישולים בבית לשבת. שבת: משתדלת לטייל. * האהבה שלי זה בישול.

18/02/2006 | 16:24 | מאת: שירה

בר שלום באופן כללי אני מנסה שלא להשתמש בהגדרות כדי לקטלג אנשים לקטגוריה כזו או אחרת. באופן ממוקד יותר, אני לא מאמינה שיש אדם שהוא א-מיני (למרות שבטח יש יוצאים מן הכלל). ככלל, כולנו כבני אדם יצורים חברתיים-מיניים. אנחנו זקוקים להיות חלק מתוך חברה (מי יותר-מי פחות) ואנחנו זקוקים למין (מי יותר-מי פחות) והכל עניין של מינון. עצם העובדה שאת מתארת את הסקס כמרכיב בעל 10% חשיבות מתוך 100% של מערכת יחסים זוגית מעידה על כך שאת זקוקה לפחות מין מאדם אחר ש(אולי) יחלק באופן שונה את האחוזים הללו. זה עדיין לא הופך אותך ל"א-מינית". אגב, קחי בחשבון שהחלוקה הזו שעשית מתבססת על סמך הניסיון המיני שלך עד כה, כלומר - יתכן שמחר בבוקר תפגשי את אביר חלומותייך ותרגישי שאת כל-כך נמשכת אליו וכ"כ חושקת בו עד שסקס שלוש פעמים ביום לא מספיק לך בתוך מערכת היחסים הספציפית הזאת.... אנשים עשויים להשתנות בין מערכת יחסים אחת לאחרת. קראתי את התיאור של לוח הזמנים היומי/שבועי שלך ואני חייבת לציין שהרגשתי צורך לנוח קצת אחרי הקריאה....הימים שלך מלאים עד אפס מקום, ואכן צדקת כשאמרת שאין לך כמעט זמן פנוי. כתבת שאת נהנית מכל רגע, ובעיניי זה הכי חשוב כרגע כי אני לא אוהבת לחפש בעיות כאשר הן אינן, ולא אוהבת להמציא צרות כשהכל זורם על מי מנוחות. את נהנית, את עסוקה, החיים שלך מלאים - - - לבריאות ותיהני ! מערכת יחסים צורכת השקעה הן מבחינת זמן והן מבחינת רגש, וכפי הנראה בנקודה זו בחייך את לא פנוייה לזה - מכל הבחינות. כשזה יבוא - זה יבוא. כאשר תפגשי מישהו שיעניין אותך וימשוך אותך, אני בטוחה שהמיניות שלך תצטרף אל הרגש ואל המוח שלך והגוף שלך ישלח לך את האיתותים המעידים על כך שאינך א-מינית כלל ועיקר. בינתיים, המשיכי ליהנות מהחיים על כל מה שיש להם להציע לך - בלי מין בשלב זה. כל טוב שירה

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו