שאלה על קרום בתולים

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

29/01/2006 | 14:24 | מאת: אלונה

שלום, אני בת 30. אני וחברי מנסים לקיים יחסי מין, אך הוא לא מצליח לחדור. הוא טוען שקרום הבתולים חוסם אותו. אני פחדתי מהכאב. רציתי לדעת אם כאשר הוא יחדור לגמרי, אז האם עלולים להיקרע לי איברים פנימיים אחרים? האם ישנה סכנה? או שהכאב שמרגישים הוא של קרום הבתולים שנקרע? והאם רופא גניקולוג יכול לבדוק אם אני בתולה?

לקריאה נוספת והעמקה
29/01/2006 | 14:45 | מאת: ע

אלונה, ייתכן ואת מתכווצת מכיוון שאת חוששת, ולכן קשה לו לחדור. לכן, חשוב לעשות זאת עם הכנה טובה לפני, ובאיטיות ובהדרגה. לא כל אחת מרגישה כאב בפעמים הראשונות, ולא אצל כל אחת יש דימום. אינני רופאה, אבל לא שמעתי אף פעם על אפשרות של פגיעה באיברים פנימיים אחרים. בכל אופן, אני חושבת שכדאי שתיגשי לגינקולוג, הוא אכן יכול לבדוק אם את בתולה, באותה הזדמנות יבדוק את כל מה שחשוב לבדוק, ושאלי אותו את כל השאלות שעולות על דעתך. אם אינכם מעוניינים בהריון, בקשי ממנו המלצה לאמצעי מניעה מתאים. בהצלחה !

29/01/2006 | 14:50 | מאת: שירה

שלום אלונה ראשית, מציעה לך לעיין בחומר הקריאה בקישורים הבאים, כדי להרחיב את השכלתך בנושא מין ויחסי מין. http://www.starmed.co.il/Contraceptives/BiologyOfMating http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%99_%D7%9E%D7%99%D7%9F אין שום אפשרות שכתוצאה מחדירה תסבלי פגיעה באיברים פנימיים, אבל עצם החשש שלך יכול בהחלט להסביר את הכאבים בניסיונות החדירה. ממליצה לך לפנות לרופא נשים כדי לשוחח איתו על החששות שלך, אני בטוחה שההסברים שלו יפיגו את פחדייך. בנוסף, הוא יכול בהחלט להעיף מבט ולבדוק האם את עדיין מוגדרת "בתולה" או לא. קיום יחסי מין בפעם הראשונה לא בהכרח יגרום לך לכאבים, נשים רבות לא חשות כאבים כלל. בהצלחה שירה

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו