לא סובלת מין אורלי

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

22/01/2006 | 09:57 | מאת: שנית

אני בת 30 והאמת היא שאף פעם לא קיבלתי מין אורלי לא מבעלי ולא מחברי הקודם. א. הם מעולם לא הציעו ואני לא ביקשתי. ב. איך שבעלי מנסה להתקרב לכיוון אני מעיפה אותו משם. משום מה לא נראה לי שאני אהנה מזה ונראה לי שגם הוא עושה את זה בעל כורחו ולא נהנה - בגלל הריח וכו'. מצד שני אני ממש סקרנית לדעת מה זה. אומרים שנשים נהנות מזה יותר מחדירה. מה לעשות?

22/01/2006 | 10:39 | מאת: ש

הנאה ממין אורלי היא דבר אינדיבידואלי. יש נשים שמעוניינות ונהנות ואחרות לא. את לא צריכה להכריח את עצמך לעשות זאת נגד רצונך. אך אם את בכל זאת סקרנית, יתכן שכאשר תקבלי את הרעיון בהחלט תצליחי גם להנות. הדבר תלוי בך וביכולת שלך "לעשות סוויץ" בחשיבה, לתת לזה צ'אנס, לנסות פעם אחת ולראות אולי בכל זאת יש בזה משהו.

22/01/2006 | 11:07 | מאת: שירה

שבוע טוב שנית את כותבת שאת לא סובלת מין אוראלי אבל בגוף ההודעה מסתבר שמעולם לא התנסית בחוויה. כך שראשית - בואי נתקן את הניסוח מ"לא סובלת מין אוראלי" ל"לא סובלת את ה ר ע י ו ן של מין אוראלי"... ככלל, ממש לא רצוי שתעשי דברים במין שאת לא רוצה לעשות. החיים שלנו גם ככה מלאים בהתחייבויות שאנחנו חייבים לעשות למרות שלא ממש בא לנו, אז נראה לי שמין הוא בין הדברים הבודדים שרצוי שיישארו לטובת ההנאה בלבד, ולא לצורך ביצוע מטלות שאנחנו לא אוהבים ולא רוצים לבצע. אבל כיוון שאת כן סקרנית וכן רוצה לדעת איך תרגישי - אני חושבת שכדאי לך לנסות, אולי תופתעי לטובה ? עד שטעמתי אבוקדו לראשונה הייתי בטוחה שאין סיכוי שזה יהיה לי טעים (אוכל בצבע ירוק ? איכס...) אבל כיום זה אחד המאכלים האהובים עלי ביותר, אז כנראה שצריך פשוט לנסות ולהיות מופתעים לטובה מדי פעם :-) אם בעיית הריח מטרידה אותך (למרות שלנרתיק בריא אין ריח רע, פשוט ריח רגיל וטבעי של גוף) - אפשר לקיים יחסים מיד לאחר מקלחת. אחוז גבוה של נשים מקיימות יחסים אוראליים ונהנות מכך מאוד, אז שווה לנסות ולבדוק האם את נכללת בתוך החלק הזה של הסטטיסטיקה - אבל אך ורק אם זה משהו שאת רוצה. בהצלחה שירה

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו