כאבים נוראים בחדירה

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

03/11/2005 | 09:46 | מאת: אנת

שלום אני הייתי נשואה 6 שנים, לא סבלתי מעולם מכאבים בחדירה. כעת יש לי בן זוג חדש, שאיבר מינו עבה במעט מבן זוגי הקודם, ואני מרגישה כאבים נוראים בחדירה, כאילו יש רקמת עור טבעתית בכניסה לנרתיק שהיא לא נמתחת וזה מאוד כואב, וגם לאחר המשגל יש כאב חזק, כאילו מתחו את העור באותו איזור (אפשר להרגיש בנגיעה). אין לי כל גורם זיהומי, לא שורף לי ולא מגרד (גם בזמן החדירה), לעולם לא היתה בעיה בהחדרת טמפונים או בדיקה גינקולוגית, אבל כשניסיתי להחדיר חפץ טיפה רחב יותר מאיבר מינו של בעלי לשעבר, לפני 7 שנים, כאב לי באותו איזור, כלומר לדעתי הנרתיק שלי צר מדי בכניסה וזה לא עניין של צריבה (וסטיבוליטיס וכו'). האם אפשר להרחיב את הנרתיק באיזור הכניסה? איך אני מגיעה לניתוח כזה, מי מפנה אותי? האם זה ניתוח פלסטי או רפואי? בבקשה תענה לי כי אני מיואשת ופוחדת לאבד את בן הזוג.

לקריאה נוספת והעמקה
03/11/2005 | 11:09 | מאת: שירה

שלום אנת קיימים ניתוחים להצרת והרחבת הנרתיק, כפי שאת יכולה לקרוא בקישור הבא http://www.bambili.com/bambili_news/katava_main.asp?news_id=2920&sivug_id=5 אם תעשי חיפוש המכיל את המילים "הרחבת נרתיק" תקבלי קישורים נוספים. יחד עם זאת, ממש לא הייתי מציעה לך למהר ולרוץ לחדר הניתוחים. את חייבת לפנות לרופא הנשים שלך ולהתייעץ אתו, ולעבור בדיקה גינקולוגית. הנרתיק גמיש ובין היתרונות שלו היא היכולת להתמתח לפי מידותיו של איבר המין הגברי, כך שיתכן שזה רק עניין של זמן עד שהגוף שלך (והנרתיק) יתרגלו למידות החדשות. סך הכל, כתבת שההבדלים בין בן הזוג הקודם לנוכחי אינם גדולים, לא נראה לי שזו אמורה להיות הסתגלות קשה מדי. בנוסף, הצטיידו בג'ל על בסיס מים והשתמשו בו כדי להפוך את החדירה לקלה יותר. בכל מקרה ניתוחי, הכתובת שמפנה אותך הוא כמובן הגינקולוג שלך. והמלצה נוספת - במידה והגינקולוג ממליץ על ניתוח, הייתי בכל מקרה מבקשת חוות דעת נוספת. בהצלחה שירה

03/11/2005 | 11:41 | מאת: אנת

אז מה את מציעה, להמשיך לקיים יחסי מין שכואבים עד שהכאבים יעלמי? אני מוכנה לזה, השאלה היא האם זה לא יזיק לרחם ויגרום לשינויים אנטומיים (מיומות וכו') כי שמעתי שזה קורה.

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו