בעיה

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

05/09/2005 | 09:04 | מאת: מאיר

שירה שלום! אנו בשנות ה- 29 לחיינו,יחסי מין טובים. אישתי לא הצליחה להגיע אף פעם לאורגזמה.(נשואים 5 שנים). זה לא מפריע\מטריד אותה בכלל. ושאני מנסה היא מסרבת שאגע בה באותו מקום בטענה שזה לא נוח לה וכואב. כמובן שזה מתסכל אותי נורא שהיא לא מסיימת . וגורם להרבה מתחים ביננו. לטענתה היא נהנת מחדירה ותו לא. אודה לך מאוד אם תוכלי לעזור. האם אני לוחץ מידי האם זה מצב רגיל?? תודה ויום טוב אשמח אם אוכל לדבר איתך טלפונית.

05/09/2005 | 10:55 | מאת: שירה

מאיר שלום, קצת התבלבלתי מההודעה שלך, כי כתבת שהיא נהנית מהחדירה אבל לא מרשה לך לגעת בה "באותו מקום" כי היא טוענת שכואב לה. כואב לה, או שהיא נהנית מחדירה אך לא מגיעה לאורגזמה ? אשמח אם תבהיר את דבריך. לשוחח עמי לא ניתן, לכתוב לי אתה בהחלט מוזמן. יום נעים שירה

05/09/2005 | 12:34 | מאת: גליה

חסר לי קצת מידע במה שכתבת אך אנסה להשיב בכל זאת. אני אתייחס לאפשרות שאשתך לא הגיעה כלל לאורגזמה בחייה, אפילו לא עם עצמה, ואז העבודה שלך הולכת להיות יחסית קשה. כיוון שקודם כל לא מפריע לה שאינה מגיעה לאורגזמה כיוון שאינה יודעת מה זה ומה היא מפסידה. לכן גם אין לה שום שאיפות בנושא. תחושה זו מוכרת לי אישית היטב. לכן, קודם כל צריך לעבור את השלב הנפשי הזה ולגרום לה לרצות להגיע לאורגזמה - את זה ניתן לעשות ע"י פיתויים עדינים בזמן יחסי המין וכמובן לפניהם, שיגרמו לה להיות מלאת תשוקה ולרצות להגיע לשיא שעוד לא הגיעה אליו. הדגש הוא על פיתויים עדינים כיוון שמניסיוני גברים שלפעמים חושבים שצריך להגזים והרבה נשים ממש לא צריכות את זה להיפך. עכשיו, לגבי זה שהיא נהנית מהחדירה אך כואב לה כשאתה נוגע, אני מניחה שהכוונה לנגיעה בדגדגן, שזהו אזור רגיש מאוד שאצל הרבה נשים אפשר לגעת בו רק באזורים מסויימים ובתנועות מסויימות מאוד, ורוב הנשים גומרות רק כתוצאה ממגע בדגדגן ולא מחדירה, לכן על זה צריך לעבוד - לגעת שם בעדינות ולבקש ממנה שתנחה אותך ושתראה לך בעצמה איפה נעים ואיפה כואב. בעקרון, היא לא תדע אם לא תנסה בעצמה, אבל פה אין לך שליטה. בהצלחה.

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו