גלולה שנשכחה

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

23/08/2005 | 12:27 | מאת: נטע

בחודש שעבר שכחתי גלולה בשבוע השלישי.. ולכן סיימתי את החפיסה והתחלתי ישר חפיסה חדשה מבלי לעשות הפסקה, וכצפוי גם לא קיבלתי מחזור.. אתמול בערב גם כן שכחתי לקחת גלולה.. שוב - בשבוע השלישי... אבל אינני רוצה שוב לבטל את המחזור שלי, אז אני משתמשת באפשרות השנייה, לא לקחת את הגלולה ששכחתי, ולהתחיל עכשיו שבוע הפסקה, ושאלותיי הן : *באיזה יום אני אמורה להתחיל את החפיסה החדשה אם שכחתי את הגלולה של יום שני? * האם אני מוגנת השבוע? ובשבוע הבא? או שיש צורך להשתמש באמצעי מניעה? אשמח לקבל תשובה במהרה.. תודה.

23/08/2005 | 12:33 | מאת: שירה

נטע שלום, היות ואין זה פורום בנושא גינקולוגיה ואין כאן רופא נשים, את מוזמנת להפנות את שאלתך למקום המתאים לקבלת תשובה מקצועית. קורה ששוכחים גלולה אחת, אבל לא ברור לי למה כתוצאה מכך החלטת להמשיך לקחת חפיסה נוספת ברציפות ? ההגיון לא מובן לי . ההנחיות במקרה של שיכחת גלולה, כפי שהן גם מפורטות בכל עלון המצורף לכל חפיסת גלולות, קובעות כי עליך פשוט להמשיך ולקחת את שארית הגלולות כרגיל בהמשך החודש, ולהשתמש באמצעי מניעה נוסף מלבד הגלולות, מתוך מחשבה שהסיכוי להריון עולה באופן זמני (לאותו חודש). למיטב ידיעתי, עליך לקחת את הגלולה הראשונה מהחפיסה החדשה 7 ימים מתום החפיסה הקודמת. כל טוב שירה

23/08/2005 | 20:53 | מאת: נטע

פעלתי לפי ההוראות שכתובות בחפיסה... מכיוון שהייתי בשבוע השלישי כתוב או להמשיך לקחת את הגלולות כרגיל ולהתחיל חפיסה חדשה בלי הפסקה, או לא לקחת את הגלולה שנשכחה ולהתחיל שבוע הפסקה... בחודש הקודם נקטתי באפשרות הראשונה, ועכשיו באפשרות השנייה... אני ממש מפחדת, האם יש אפשרות שאני יכנס להיריון? (קיימתי השבוע יחסי מין לא מוגנים) האם אני צריכה להשתמש באמצעי מניעה בהמשך השבוע?

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו