שתי שאלות

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

18/08/2005 | 00:48 | מאת: עינב

היי, אני בת 20, במערכת זוגית 4 שנים. יש לי שתי שאלות. בזמן יחסי מין עם מרגישה כמעט מההתחלה לחץ רציני על שלפוחית השתן שלי. קראתי שכדאי להתפנות לפני ואחרי אקט ואני מקפידה לעשות כך, אך עדיין מרגישה את הלחץ הזה שמפריע לי להנות. כדאי לציין שמעולם לא חוויתי אורגזמה כתוצאה מיחסי מין. האם הלחץ קשור לאורגזמה שעתידה להגיע ? שאלה שנייה, בנוגע לגלולות, כל כמה זמן רצוי לעשות בדיקות דם לתפקודי כבד? אני נוטלת גלולות ללא הפסקה כשנתיים וחצי שלוש.

לקריאה נוספת והעמקה
18/08/2005 | 09:28 | מאת: ד"ר רוברט הופמן

שלום! ראשית אענה לך על השאלה השניה. אין ממש חובה לבדיקות דם שנתיות לנשים הנוטלות גלולות. רצוי היה לבצע בדיקות דם כלליות כעבור חודשיים - שלושה מתחילת הנטילה, ומדי כמה שנים לאחר מכן. אדם בריא צריך בדיקות דם כלליות אחת לחמש שנים, למרות המנהג בארץ (של ה"חולים")לבקש בדיקות דם מהרופא מדי שנה. שנית, לגבי הלחץ בשלפוחית, שמונע ממך הנאה. כמה עיצות.... **נסי לשנות תנוחות. יתכן שבתנוחה שפחות לוחצת על הבטן התחתונה, או על איזור השופכן ( שלצערי מיקמו אותו צמוד לדגדגן ) יהיה לך פחות גירוי למתן שתן. **נסי לקיים יחסי מין במים (אמבטיה, ג'קוזי, מקלחת, ים). כך שאם יברח קצת שתן, אף אחד לא ידע. **יש אפשרות לשתף את בן זוגך בבעיה, שאולי יברח קצת שתן (בשל "ההתרגשות") שימי מגבת מתחת, ומקסימום "יברח לך". שלישית: מעולם לא חווית אורגזמה? או לא עם בן הזוג הנוכחי? או לא בחדירה?? בהצלחה, ד"ר הופמן

18/08/2005 | 17:42 | מאת: עינב

מעולם לא חוויתי אורגזמה עם בן הזוג הנוכחי מחדירה. (מאקטים אחרים כן) ובאמת יש תנוחות שיותר לוחצות ויש כאלו שפחות. שמעתי שלחץ על השלפוחית מרמז על אורגזמה שקרבה ובאה... האם זה נכון ?

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו