גמירה בחוץ והחדרה לגופי

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

23/12/2019 | 20:43 | מאת: האם יש סיכוי להריוו

היי, אני ובן הזוג שלי קיימנו יחסי מין בדיוק ביום הביוץ שלי, יחסי מין לא מוגנים. הוא תמיד יודע לגמור בחוץ ובמשך שנתיים לא קרתה טעות שהוא גמר בפנים אפילו לא פעם אחת. מעולם לא נכנסתי להריון. גם לא ששכבנו בימי הביוץ. בכל מקרה ביום ששכבנו ביום הביוץ שלי הוא גמר לי ביד כמות דיי מכובדת של זרע כעבור 2 דקות הוא ביקש שאחדיר את זה לאיבר המין שלי ופשוט הכנסתי את כל כמות הזרע שהיא עדיין לבנה ורטובה אל איבר המין שלי. לא יודעת אם עמוק מידי או לא עמוק מידי. כי האמת שההינו שתויים קצת באותו היום. אבל לא התקלחנו אחרי זה או משהו. החדרתי את זה לאיבר המין שלי, נרמדנו... היום אני 4 ימים לפני האיחור במחזור. עשיתי בדיקת דם בבוקר יצא לי בטא נמוך מ3. ייתכן שנכנסתי להריון מאותו האקט? או שהחודש הזה כבר אבוד? האמת שאנחנו דיי רוצים את ההריון אבל אני כבר כל כך חסרת סבלנות וגם הוא ולא בא לנו סתם לפתח ציפיות. תכלס היום הרביעי לפני האיחור והבדיקת דם יצאה שלילית. בנוסף הבנתי שהסיכוי להכנס להריון בדרך הזו היא קלושה מאד, כ5%. מה דעתך? יש סיכוי גבוהה יותר או שנספיד את החודש הזה כבר.

לקריאה נוספת והעמקה

עשית את הבדיקה להריון מוקדם מידי אם זו בדיקה ביתית, את יכולה לעשות בדיקת דם בשלב כזה שתהיה יותר מדויקת. יש אפשרות לכניסה להריון גם במצב כזה למרות שאם אתם רוצים להכנס להריון לא מבינה למה לא לקיים יחסי מין עם גמירה בפנים.

24/12/2019 | 10:24 | מאת: עשיתי בדיקת דם

עשיתי בדיקת דם אתמול, ציינתי את זה. לא בדיקה ביתית. הבדיקת דם אתמול יצאה תשובה של בטא נמוך מ3 וזה 4 ימים לפני האיחור. היום בבוקר עשיתי בדיקה ביתית של בדיקת הריון שכיביכול מגלה הריון 4 ימים לפני האיחור וגם יצא שלילי. הוא לא גמר בפנים כי זה גורם לי לכאבים עזים.

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו