כאבים בעת חדירה

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

09/08/2005 | 15:04 | מאת: הדס

אני מניחה ששמעת על הבעיה הזאת אין ספור פעמיים ואני יודעת שזה סוג של מחלה אבל אצלי הבעיה מופיעה רק בזמן קיום יחסים. אני משתמשת בטמפונים בלי שום בעיה מגיל 12 וגם בבדיקות גניקולוגיות לא כואב לי כמעט- אבל עכשיו אני בת 22 ובעת קיום יחסים אני רוצה למות מהכאבים זה גרם לי לשנוא את כל נושא המין - ואני לא יודעת אם יש קשר אבל גם כאילו אף פעם אין לי חשק. אני עם חבר שלי כבר 3 שנים והוא מאוד סבלני ומבין אבל אני רואה שזה גורם לו לתיסכול רב.כי הוא מעוניין בכל עת וזו תמיד אני שלא רוצה... ניסיתי עם ג'לים ועם משחת אל-חוש ובכל פוזה אפשרית... מבחינתי להתנזר מהעסק בכלל- אבל עצוב לי בגלל החבר... יש עצות ?

לקריאה נוספת והעמקה
09/08/2005 | 15:20 | מאת: שירה

שלום הדס. מכיוון שאין לך בעיה בהחדרת טמפונים מגיל צעיר, ואינך חשה כאבים משמעותיים בעת בדיקה גינקולוגית, נראה לי שמקור הבעיה אינו גופני, היות והכאבים שלך משוייכים אך ורק לחדירה בעת קיום יחסי מין (ולא לחדירה לנרתיק באופן כללי). בטיפול במצוקות על רקע נפשי הכתובת הנכונה והמתאימה מכל הוא פסיכולוג. ברור שאין לך חשק למין, היה מוזר לי אם היית מספרת שיש לך חשק רב לעסוק בפעילות שגורמת לך כאבים חזקים... החשק יתעורר ברגע שתגיע ההנאה מהמין. מטבע הדברים, יש לנו חשק לעשות דברים נעימים ומענגים. מאוד לא ממליצה לך להתנזר מהעסק בכלל, כפי שכתבת. פני לפסיכולוג ובררי בעזרתו מה המקור לתחושותייך. עולם שלם של הנאות שעדיין לא גילית מחכה לך - זה כשלעצמו מספק מוטיבציה להתחיל בטיפול, לא ?... בהצלחה שירה

09/08/2005 | 21:28 | מאת: הדס

שירה- תודה על תשובתך המהירה... אבל יש לי עוד שאלה - אם לדוגמא המצב נגרם מכיוון שבפעם הראשונה היו לי חרדות וזה כאב ומאז אני כל פעם חוששת מהחדירה ומכווצת את האגן- אם זאת הסיבה איך יוצאים מהלופ הזה - אני צריכה רק את הפעם האחת הזאת שלא יכאב ואז אולי אני ארגיש פחות לחוצה. חבר שלי מעיר לי על זה כל פעם שאני לחוצה ומבוהלת- איך יוצאים מהלחץ הזה?

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו