בתולה

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

25/07/2005 | 20:18 | מאת: בת 30

אני בת 30 ועדין בתולה הכרתי משהו ואני מפחדת שהוא ידע זאת( וממש לא רוצה לספר!!). האם בן זוג שמקיים יחסים אמור להרגיש משהו אם קרום הבתולין נקרע, כך שהוא ידע זו הפעם הראשונה?? היכן ניתן לקבל טיפל בפחדים הקשורים למין?

26/07/2005 | 08:44 | מאת: שירה

בת 30 בוקר אור לא ניתן לדעת האם בת הזוג בתולה, מלבד האפשרות שתדממי בפעם הראשונה ואז הוא כמובן עלול לנחש זאת (לא תמיד מופיע דימום בפעם הראשונה, אגב). מלבד זאת, היות ואת חסרת ניסיון יתכן שהוא ירגיש את המבוכה או חוסר הניסיון בהתנהגותך, ויסיק מכך שאת בתולה, אבל שוב - הכל בגדר ניחושים בלבד ואין לו דרך וודאית לדעת זאת, אלא אם כן תספרי לו. כתבת שאת מפחדת שהדבר יוודע לו, ואני חושבת שעליך לשאול את עצמך מדוע את כה מפחדת אם ידע שטרם חווית התנסויות מיניות. מדוע את חשה שעליך להציג את עצמך בפניו באופן שאינו תואם את המציאות ואינו תואם את מי שאת. האם את באמת רוצה להתחיל קשר משמעותי עם אדם שכבר בתחילת דרככם המשותפת את למעשה מסתירה ממנו משהו מהותי על זהותך ועל עצמך ? לגבי פחדים הקשורים במין, הכתובת המתאימה לטיפול הוא פסיכולוג או סקסולוג (או שילוב בין השניים). בהצלחה וכל טוב שירה

29/07/2005 | 08:06 | מאת: לבת 30

הי, לי אף פעם לא היה חבר, עד שהכרתי מישהו בגיל יחסית מאוחר (קרוב לגילך) והוא היה לי לחברי הראשון ולבעלי לימים. אני שמחה להודיע לך שאחת הסיבות שהוא בחר בי מכל האחרות הייתה העובדה שהייתי תמימה אולי , חסרת נסיון ויותר מאוחר גם נודע לו על כך שאני בתולה. זה גרם לו לכבד אותי יותר, להעריך אותי יותר ולהתחתן איתי בתולה (מקווה שבקרוב גם אצלך). ואם לספר לך סוד מחדר המיטות, הפעם הראשונה יכולה להיות מאוד מפחידה, אבל אם הוא יידע שלא התנסית אף פעם ביחסי מין ואם הוא בעל נסיון, הכול יעשה בהבנה. שיתוף פעולה הוא נקודת המפתח. לצערנו, לגברים ולנשים אין אותה ראיה לגבי מין.. זאת ועוד, צודקת שירה, לא תמיד רואים דם אבל את ודאי תרגישי שמשהו "נפתח". להיות בתולה זה לא בושה, זאת סיבה גדולה לגאווה.

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו