שמעתי ששתיית מיץ אשכוליות עם תרופות מזיקה?
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גולשת שאלה אותנו באתר סטיפס (לשאלות ותשובות וטיפים חינם) את השאלה הבאה: שמעתי ששתיית מיץ אשכוליות עם תרופות מזיקה. האם הדבר נכון? האם תוכלו לסייע בתשובה מוסמכת בנושא. בתודה, נדב - סטיפס www.stips.co.il
נדב שלום! יש בהחלט בסיס לדברי השואל, לגבי תרופות מסויימות, והבעייתיות ביחד עם מיץ אשכוליות. תיכנס לפורום "תרופות ורוקחות-תמיכה", בצד שמאל יש הפנייה למאמר - מיץ אשכוליות ותרופות. כל שאלה שיש לך בנושא אפשר להפנות לרופאים בפורום "רפואת משפחה" . אהובה
על התשובה וההפנייה.
.
גם כאן - http://www.club50.co.il/view_tip.aspx?id=373