שתייה חמה - התנהגות בריאותית?
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי רבות על יתרונותיהם הבריאותיים של תה וקקאו, ולאחרונה אפילו על קפה. מאידך, קראתי שמשקאות אלה מפריעים לספיגת סידן. לפיכך אני שואל: האם שתיית 2 ספלי קפה ו/או 2 ספלי קקאו ו/או 2 ספלי תה (בסה"כ 6 ספלים מגוונים כנ"ל) ביום מהווה התנהגות בריאותית? ואם כן, האם מומלץ לשתות אותם בשעות מסוימות לפני/אחרי ארוחה כדי שלא להפריע לספיגת סידן מהמזון?
תה וקפה הם משקאות מתשנים, מכילים קפאין וכך הלאה. שתי כוסות די בהם. 6 זה כבר יותר מדי.
אלעד, אינני רופאה! למיטב ידיעתי, 2-3 כוסות שתייה ביום שמכילות קפאין, זה בהחלט סביר לאדם ממוצע. (בכל אופן מכל העצות של המומחים שקראתי ושמעתי עד כה). לגבי סידן, אני יודעת שמומלץ לא לשתות משקה המכיל קפאין בסמוך לנטילת תוסף סידן או לאכילת מזון שיש בו הרבה סידן, לא בגלל איזשהו נזק שעלול להיגרם , אלא מכיון שהקפאין מפריע במידה מסויימת לספיגת הסידן. לכן עדיף להרחיקו מסידן.. אהובה