תזונה נכונה
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כל צהריים אני אוכל סלט הכולל מיני ירקות, כף טחינה, כף טונה נקיה וביצה. השאלות שלי הן : 1. האם יש בדיאטה שלי את רוב הויטמינים שצריך? 2. האם ביצה ביום (5 בשבוע)זה יותר מידי מבחינת קולסטרול? בברכה ניר
והערב. גם הם נכללים. בכל מקרה, תזונה טובה מתבססת על כ-50% פחמימות מסך הקלוריות, 30% שומן והשאר חלבון. הביצה מזינה ביותר ואין בעיה אפילו לאכול ביצה ביום ואפילו יותר. הכולסטרול הוא כמעט אף פעם לא בעיה. מדוע נעדר הבשר מהתפריט?