מתנצלת ועוד
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מתנצלת, כנראה לא הסברתי את עצמי היטב. מחדדת ומשלימה את שאלתי הסמוכה פה לגבי האומגה 3. האם הקפסולות צריכות להכיל DHA+EPA יחד או רק DHA? האם יש לEPA חשיבות ועלי לחפש זאת במרכיבי הקפסולות? האם DHA לא מספיק כשלעצמו (חברת הכדורים טוענת שהמוצר שלה אינו מכיל EPA, כך שזה לא ברור לי). ועוד... ניתן לרכוש היום פורמולות לתינוקות (מובן שאנסה להיניק תחילה) המכילות אומגה 3 (בארה"ב, של נסטלה ואחרים) . האם הן מומלצות על פני פורמולות קודמות ללא אומגה? תודה מראש על התיחסותך
להמצא באומגה 3 ואני לא רואה סיבה להפרדה שציינת.