בחור עם בעיה
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני תומר בן 21..וישלי בעיה ספיציפית כבר מזה שנתייים..יש לי רעד מינמלי באצבעות הידיים..לפי דברי הרופא זה רעד אופייני לכל אחד..אבל בנוסף מה שהיה קשה לי לשכנע אותו ובעקבות זה לא עברתי סדרת בדיקות כי אני בצבא וכל בדיקה לצבא עולה כסף לצערי.. יש לי שרירים שקופצים (תנועות לא רצוניות) זה לא ממש תנועות זה יותר קפיצת שריר בכל האזורים בגוף במשך כל היום זה לא נראה לעין בגלל הבגדים ,ובעיקר בבוקר זה ממש כמו התקף חזק של קפיצות שקורנות לחלקים אחרים בגוף..אני לא יודע מזה..ואני ממש צריך עזרה למי שיכול לתרום לי קצת מידע או איבחון כלשהו..תודה תומר.
מה ניתן להוסיף? האם זה ממש מפריע לך?