סכנה בריאותית עקב בישול במיקרוגל
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי הרצאה בה נאמר כי בישול במיקרוגל גורם לשינויים בהרכב הכימי והגנטי של המזון המתבשל ולכן זה מאוד מסוכן?ן להבהרה! מדובר על בישול ולא על חימום - כאן הסכנה פחותה בגלל הזמן הקצר של החימום(עד 60 שניות) מה האמת?
לסכנות של המיקרוגל דרך האינטרנט. רע תחשוב על העובדה הבאה: יש כאלה שאינם מחזיקים כלל תנורים כאלה בבית ויש מדינות החושבות לאסור על שימוש במיקרו.
אם השימוש במיקרוגל הוא כל כך רע - מדוע לא אוסרים את השיווק של מכשירים כאלה בארץ לחולפין - למה לא מזהירים את הציבור בדבר הסכנה הכרוכה בשימוש במכשירי מיקרוגל לבישול, צלייה אפיה וחימום??