בדיקת LYM
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עשיתי בדיקות דם , תוצאת הLYM שלי היתה 44.60 , זה אומר שאני אמורה להלחץ??
יעל, כאן אין רופא וגם רופא לא יוכל להסיק מסקנות לגבייך מנתון אחד בבדיקה שלך, ובלי להכיר אותך. כדאי לחזור לרופא שהפנה אותך לבצע את הבדיקה, והוא צריך להתייחס לתוצאות המלאות של הבדיקה שעשית, ובהתחשב גם ברקע הרפואי שלך ובסיבה שבגינה ביקש לבצע את הבדיקה. אפשר לנסות ולשאול גם בפורום רפואת משפחה תוך ציון גילך, רקע רפואי וסיבה להפנייה לבדיקה. אהובה אהובה