למורי, אינני יכול לקרוא את הודעתך האחרונה
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
משום שהיא נמצאת שמאלה מדי אנא העבירנה לראש אשכול תודה
מסתמך על מקורות מגוונים. מכון ווסטון פרייס מפרסם מאמרים מחכימים מאוד כמו גם המקור הזה: http://www.mnwelldir.org/articles.htm אני יכול להניח את דעתך כבר מעכשיו: כל המקורות שלי מפוקפקים. כל המקורות ה"טובים" אכן טובים הם והם אלה האחראים לכך ש-85% מהאמריקאים חולים בצורה זו או אחרת. מה תאמר על כך? לא ייתכן שמגרינה טובה מחמאה וקנולה עדיפה על שמן קוקוס. זה ממש לא הגיוני. אני מעדיף להאמין לווסטון פרייס באופן מוחלט.
בוא לא נאמין לאף אחד שמוכר לנו משהו ודואג שמישהו יממן איזה מחקר אינטרסנטי. עלינו להשתמש בקומונסנס: לא צריך לצרוך שמן מכל סוג - לא מן החי ולא מן הצומח. היכן בטבע קיים שמן נוזלי? קיימות חומצות שומן בזית, בתירס או בקנולה, אבל המיצוי של חומצות השומן הללו הופך אותן למשהו מרוכז, שהגוף לא בנוי להתמודד אתו (יכול אולי להתמודד, אבל במחיר בריאותי). לגבי צריכת שומן מן החי - לא גרוע מספיק החלבון מן החי, צריך להוסיף גם את השומן??!!