תזונה וIBS?
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לא יודעת אם אני פונה למקום הנכון אבל אולי כן יש איזה ייעוץ קטן שאוכל לקבל אני בת 23, שוקלת כ33ק"ג ו145ס"מ. לא מזמן התגלה אצלי כמה שנקרא המעי העצבני, שמלווה בעצירות קשה. הרופא הגסטרו נתן לי הפניה לדיאטנית. השאלה היא איך דיאטנית או תזונאית יכולה לעזור לי? אם אני לא אוכלת בשר, עוף, חלב, תפו"א, עגבניות ועוד.. אני בעיקר אוכלת פירות וירקות, קוואקר, כוסמת אמרנט.. ועדיין יד לי בעיות עם העצירות,בתקופה האחרונה יצא לי ללכת פעם בשבוע לשירותים ואפילו בסופו של דבר השתמשתי בתרופה כי כבר לא יכולתי מרוב הכאב.. תודה רבה!