אלומיניום ובישול
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. רציתי לדעת האם תבניות האלומיניום החד-פעמיות (הנמכרות עכשיו בכל הרשתות ומאד מפתה להשתמש בהן לאפייה בתנור) מסוכנות כמו סירי האלומיניום, שמפניהם הזהירו אותנו לפני מספר שנים. בברכה ובתודה, אילאיל
אלומיניום מצוי גם בדאודורנטים ואינו ממש רצוי בגוף. היתה פעם אזהרה שלא לבשל מאכלים חומציים בכלים מאלומיניום כדי שהסיר לא יפריש אלומיניום לאוכל ואני מניח שזה תופס גם לתבניות חד פעמיות. משום מה, אין מידע חד משמעי הנוגע לאלומיניום. http://www.herbtime.com/InformationPages/aluminum_dangers.htm בקישור הנ"ל מזהירים אפילו לא לעטוף מזון בנייר אלומיניום. נשמע קצת היסטרי כל הסיפור הזה, אבל דברים שנשמעו היסטריים פעם, היום מוכחים. אולי שווה להיזהר? רק שזהירות זו תחסוך מאיתנו הרבה מאוד נוחות במטבח.