בבקשה תרגיע אותי
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי פה מספר הודעות על האספרטיים אני אוכלת כבר 4 שנים את הדגנים "פייבר 1" שנחשבים לבראים עם המון סיבים תזונתאיים וגם לא ממעיטה בלעיסת אורביט בבקשה תגיד לי שלא גרמתי לעצמי נזק אני מוכנה להפסיק עם זה עכשיו אני ממש מבוהלת מכל מה ששמת פה על הממתיק.
חייב להיגרם נזק בהכרח. אבל זה עדיין לא מוקדם להפסיק עם האספרטיים הנמצא באלפי מוצרים. גם סוכרלוז חייב לצאת מהתפריט ומיד. ויפה שעה אחת קודם. הבהלה מיותרת, הזהירות מחוייבת. אם כבר, המנעי ממוצרי סויה או מוצרי בשר שנוספו להם חלבונים צמחיים, שהם למעשה סויה.
http://info.org.il/irrelevant/found.php?q=%E0%F1%F4%F8%E8%E9%ED אתר שיוצא נגד שמועות משמועות שונות, במקרה זה נגד השמועות על הנזק של הממתיקים המלאכותיים. בקיצור, אל תלחצי !!!
בינתיים נשארת ההמלצה לירחק מכל ממתיק מלאכותי.