בוקר טוב! אשמח לשמוע את דעתכם,
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לחיוב או לשלילה, בנושא החיסון נגד אבעבועות רוח.
אצל 3 בנותיי האבעבועות עברו בחומרה כזו או אחרת (נסבלת) והיו כלא היו. קראי כאן: http://www.infomed.co.il/news/n_121902_1.htm ככל שהמחלה מקדימה להופיע, היא מקבלת ביטוי קל יותר בדר"כ. בחיסון יש לפעמים מתכות כבדות שאינן לטובת העניין. השורה התחתונה? אין כזו ולא הקלנו עלייך.
הקישור רק חיזק את בי את התחושה שאולי טעיתי כשחיסנתי את הבן שלי. החשש שלי הוא שהחיסון לא באמת כה יעיל ואני פוחדת מהסיכון שהילד יידבק במחלה בבגרותו, לאחר שמעתי כבר ממספר אנשים שהמחלה מסוכנת לגברים. תודה.
מאמר מענין של האתרhttp://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3902/xCT/49