תוצאות בדיקת הדם
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 25.5 ועשיתי שתי בדיקות דם כדי לדעת מה חסר ומה עודף, ובתשובות היו מספר ערכים שחורגים מהטווח הנורמאלי ורציתי לדעת מה משמעותם ומה ההשלכות הערכים הם: cholesterol 242 gpt alt 49 posphorus 4.5 bilirubin direct 0.1 mono.abs 1.2 baso% 0 lymp.abs 4.5 mchc 35.0 mono% 11.5 wbc 10.4 תודה מראש
הדם שלך: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2677482,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2952865,00.html
שמוליק, יעיל יותר שהרופא ששלח אותך לבצע את הבדיקות , יסביר לך מה אומרות התוצאות, מכיוון שחשוב לראות את התוצאות כולן, כולל אלו שבטווח הנורמה. לפעמים גם חשוב להשוות לבדיקות קודמות.
שלום חיפאית שאר הערכים הינם בתחום הנורמה, כמו כן זאת הפעם הראשונה שעשיתי בדיקת דם למה עשיתי כי חברים שלי עשו, ואני מתוך סקרנות גם הלכתי לעשות.