התרגלות הגוף לקפאין
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קודם כל אני יפתח בזה שלא ידעתי באיזה פורום לשאול את השאלה הזאת, אני מקווה שבחרתי בפורום הנכון. עכשיו לשאלתי, אני שותה ביום 5 כוסות קפה באופן קבוע במשך כמה שנים, רצתי לדעת האם אני ארגיש עייפות במידה והפחית את מס' כוסות הקפה שאני שותה ביום ל-2 כוסות קפה? בתודה מראש מאור
כך שהעייפות תהיה כסף קטן. למה לא לרדת בהדרגה כך שתשתה פחות כוס בשבוע ואז בערך לאחר חודש תגיע לשתי כוסות?
תודה רבה על העצה. פשוט אני צעיר מאוד ואני מוצא את עצמי מכור לקפה, הרגל שלדעתי הוא גרוע מאוד!