טיפול אקנה בלייזר
דיון מתוך פורום הסרת שיער בלייזר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי אקנה קלה באיזור הסנטר בעיקר ורציתי לדעת האם כדאי לי ללכת על טיפול לייזר ? יש מרפאה באשדוד בשם "דרמה לייזר" בניהול של ד"ר זאב פם האם יש משהו שאני צריך לדעת לפני ? האם מישהו טיפל שם ?
לקריאה נוספת והעמקה
לא הבנתי מה הטיפול המבוקש: אקנה או הסרת שיער? ד"ר פם רופא מצוין.
אני חושב שהייתי ברור אני מתכוון לטיפול באקנה עם הקליר לייט האם יש משהו שצריך לדעת ? אשמח לקבל פרטים
הטיפול לאקנה אצל ד"ר פם מתבצע ע"י קרני אור כחול ולא לייזר תברר שוב עם שוש מנהלת המרפאה ביתי בת ה 16 התחילה בדיוק עכשיו את הטיפול בהצלחה!!