טיפול אקנה בלייזר

דיון מתוך פורום  הסרת שיער בלייזר

11/10/2004 | 11:47 | מאת: דני

יש לי אקנה קלה באיזור הסנטר בעיקר ורציתי לדעת האם כדאי לי ללכת על טיפול לייזר ? יש מרפאה באשדוד בשם "דרמה לייזר" בניהול של ד"ר זאב פם האם יש משהו שאני צריך לדעת לפני ? האם מישהו טיפל שם ?

לקריאה נוספת והעמקה
11/10/2004 | 23:44 | מאת: דני

12/10/2004 | 10:01 | מאת: ריקי מינצר

לא הבנתי מה הטיפול המבוקש: אקנה או הסרת שיער? ד"ר פם רופא מצוין.

12/10/2004 | 22:19 | מאת: דני

אני חושב שהייתי ברור אני מתכוון לטיפול באקנה עם הקליר לייט האם יש משהו שצריך לדעת ? אשמח לקבל פרטים

14/10/2004 | 01:39 | מאת: מיכל

הטיפול לאקנה אצל ד"ר פם מתבצע ע"י קרני אור כחול ולא לייזר תברר שוב עם שוש מנהלת המרפאה ביתי בת ה 16 התחילה בדיוק עכשיו את הטיפול בהצלחה!!

מנהל פורום הסרת שיער בלייזר