מחפשת תוסף זרחן (פוספור)

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

20/07/2012 | 23:34 | מאת: נטלי

שלום וברכה! הבת שלי בת שנתיים וחצי סובלת ממחסור כרוני בפוספור עקב כך שהיא ניזונה מפורמולה מפורקת לחומצות אמינו (בשל מחלות רקע רבות) , הפורמולה הזאת (ניאוקייט) במקרה גם דלה בפוספור. רופאים ממליצים על תרופה בשם קלצילס ואני מעדיפה תוסף יותר "ידידותי למשתמש", בקיצור אני מחפשת בנרות תוסף של זרחן ללא הצלחה עד כה... האם ידוע לכם על מוצר כזה? בנוסף אציין שהעשרה של זרחן דרך מזונות עתירי זרחן לא ממש אפשרית כרגע בשל המורכבות הכללית. תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום נטלי, עד כמה שידוע לי,לא ניתן לקחת תוסף זרחן בלבד. אין לי מספיק פרטים על התמונה הקלינית של הקטנטונת - הסיבות לחסר, מחלות רקע שציינת וכ'ו, אבל יכול להיות שהדרך לקבל את הזרחן(למעט תזונה שאת אומרת שזה מורכב ואני לא יודעת מה הסיבה) היא בשילוב עם מינרלים נוספים וויטמינים נוספים, שבהם יש לה צורך. שוב, אין לי מספיק מידע על מנת להמליץ. בריאות שלמה! מעין

24/07/2012 | 11:22 | מאת: נטלי

אני באמת מתמקדת בלחפש תוסף של קלציום ופוספור ביחד, בחו"ל משום מה מייצרים הרבה שילובים כאלו ובארץ לא מצאתי בכלל, אני יכולה להזמין פשוט חיפשתי משהו מהיר יותר, שילוב של השניים את מכירה? אפילו חברה לא מהארץ שאת ממליצה על האיכות שלה? שוב תודה ויום נעים!

מנהלי פורום נטורופתיה