פסוריאזיס...

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

13/01/2002 | 23:02 | מאת: mimi

ד"ר מה לדעתך אפשר לעשות במצב של פסוריאזיס בצפורניים (אני סובלת מזה בשתי אצבעות בידיי וברגלי באצבע אחת )וזאת לאחר שלפני כמה שנים ביקרתי אצל רופא שמתמחה בעניין זיהומים ופטרות בגפיים "אימופודיסט" , לטענתו המצב עלול להחריף בזמן לידה שכל הגוף נמצא בלחץ ,לידיעתי אין טיפול לתופעה בציפורניים אך אולי יש דרך כלשהי שאיני יודעת ? אז מה לדעתך הטיפול האפשרי למחלה הזו שהיא אכן נוראית ומכוערת ועד כמה ההשפעה יכולה להיות במהלך הריון או לידה ?והאם המצב הנ"ל עלול להתפרץ בגוף בעתיד?(אשמח להמלצה חמה וטובה יש לציין כמובן שמחלה זו החלה בשירות הצבאי שלי שהייתי מאוד לחוצה ומתוחה ).

לקריאה נוספת והעמקה
14/01/2002 | 06:39 | מאת: רמי מור - הומאופט

שלום לך פסוריאזיס של הצפרניים אינה ספציפית. היא מופיעה כחלק מפסוריאזיס של אברי הגוף. לעיתים החולה יסבול גם מפסוריאזיס מפושט של הקרקפת. במהותה היא מכילה את אותם מרכיבי המחלה הידועים, דלקת ושגשוג יתר. בטיפול אלטרנטיבי ,כאשר החולה נמנה עם החולים המגיבים לטיפול הוא יזכה להטבה גם בצפרניים/ או בקרקפת. בברכה רמי מור

21/01/2002 | 23:52 | מאת: אופיר פוגל

mimi שלום, פסוריאזיס בציפורניים הינו סימפטום של מחלת הפסוריאזיס והטיפול הנטורופתי מתייחס למקרה זה כמקרה פסוריאזיס לכל דבר. מחלה זו הינה מורכבת ודורשת בדרך כלל טיפול מקיף ומתמשך בכיוונים הבאים: 1. הפחתת טוקסימיה (רעילות) במעי. 2. איזון המצב הדלקתי שבבסיס המחלה. 3. מניעת אלרגיות למזון. 4. טיפול בכבד. שיטות הטיפול כוללות שיפור התזונה ומתן תוספי מזון, שימוש בצמחי מרפא והתמודדות טובה יותר עם מתחים. לגבי הריון ולידה - מוכרת החמרה של המחלה במצבי לחץ - נקווה כולנו שההריון והלידה שלך יהיו מלווים בשמחה רבה, שלווה ואושר... mimi - אם כל השאלות האחרונות בשם זה הן שלך - גשי לטיפול נטורופתי, הוא יכול לסייע לך בהרבה דברים (אפילו ביכולת להיכנס להריון). בריאות ואושר.

מנהלי פורום נטורופתיה