צמח האשווגנדה.......

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

14/03/2022 | 02:36 | מאת: דל

היי, 1. אשמח לדעת אם האפקט של אוושגנדה הוא מעורר או מרדים? כי ראיתי המלצה לקחת אותו במהלך היום אבל הבנתי שגם אפשר לקחת אותו לפני השינה כדי להירדם יותר בקלות? 2. האם יש סכנה במינון יתר של האשווגנדה? הכוונה אם אני מרגיש שזה עוזר לי, האם אפשר לקחת מינון כפול, נניח של 4 קפסולות במקום 2? (על פני פיזור במהלך היום, 2 בוקר, 2 ערב), הכוונה היא סך הכל ל-עד 1,200 מ"ג. 2. האם ניתן לקחת אשווגנדה בזמן נטילת ציפרלקס (כמובן בשעות שונות)? תודה רבה!

14/03/2022 | 02:43 | מאת: דל

לגבי סעיף 2, אולי זה יוצא יותר מ1,200 מ"ג אשווגנדה. הכוונה אם יש סכנה אם אקח מינון כפול של אשווגנדה (במהלך היום). אשמח גם לדעת אם זה משנה אם אני לוקח אשווגנדה עם אוכל/בלי אוכל/רחוק מאוכל?

שלום לך, לאשווגנדה יש אפקט גם מעורר וגם מרגיע.. למשל, מרגיע במצב של חרדה ומעורר- מרומם במידה וקיימת עייפות או חוסר אנרגיה על רקע של מצב רוח או דיכאון.. מומלץ לטול על קיבה ריקה לפני השינה גם ניתן לקחת בבוקר על קיבה ריקה, כיוון שמומלץ לחלק את הנטילה. מינון של אשווגנדה הוא בין 300-1000 מ"ג , אך המינון תלוי בריכוז למשל 1:5 וכמו כן באחוז החומר הפעיל. לא מספיק לדעת במ"ג. יש להבין באיזה תוסף מדובר או מה מקור הצמח . והריכוז. לא מומלץ לטול אשווגנדה יחד עם ציפרלקס. לא ברור מה מטרת השימוש שלך, אך אם אתה נוטל ציפרלקס והוא עדיין לא מספיק יעיל, יש לשקול העלאת המינון שלו על מנת להעלות את יעילות השימוש בו או לשקול טיפול חלופי. בהצלחה והרבה בריאות!

מנהלי פורום נטורופתיה