מזון מלכות ושיח אברהם

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

16/11/2021 | 21:01 | מאת: סיון

שלום, קניתי דבש מלכות אורגני לצורך הסדרת מחזור. הציעו לי גם תמצית שיח אברהם, אפשר לשלב את שניהם לטיפול בבעיה? אני בת 44 ולא קיבלתי מחזור 4 חודשים בערך כשלפני חודש היה כנראה מעט במשך יומיים. האבחנה לפי בדיקות דם נראית כמו מנופאוזה מוקדמת אבל מוקדם מידי להגדיר כך את המצב וצריך להמשיך בבדיקות. מה אפשר לעשות כדי להסדיר את המחזור ככל שניתן, הכל היה מאוד פתאומי ומלווה בתופעות. בנוסף, בדיקת HBA1C גבולית 5.9 והגלוקוז הרגיל תקין. תודה

שלום סיון, בגיל זה יתכנו תסמינים של פרהמנופאוזה. בין התסמינים יתכנו הפרעות שינה, גלי חום, הזעות, יובש בעור ובנרתיק, עצבנות, חרדות ווסת " משחקת". הטיפול יהיה בתסמינים ( לא ציינת איזה) וכתוצאה מהטיפול הוסת יכולה להיות קצת יותר מאוזנת. הטפול הוא באמצעות תזונה, תוספי תזונה ופורמולת צמחי מרפא ) עדיפות לשילוב ולא לצמח בודד). גם דיקור סיני, רפלקסלוגיה ופעילות גופני יכולים לעזור. אין מניעה לשלב בין צריכה של מזון מלכות ושיח אברהם . לגבי HA1C - יש לברר על סמך התפריט היומי שלך מה מביא לעליה שלו ואת מה צריך להפחית או להימנע וכך להגיע לאיזון שלו. צריכה של פחמימות מזוקקות שומנים רווים ועוד.. בהצלחה ורק בריאות!

24/11/2021 | 19:21 | מאת: סיון

תודה על התשובה, יש לך המלצה לצמח מסויים לבעיה או פורמולת צמחי מרפא ללא תופעות לוואי עד כמה שידוע? שימוש קצר בדבש מלכות לא התאים לי בכלל ואני בטוחה שזה מה שגרם לי לכאב ראש מאוד קשה עצבי מקרין לאוזן כתוצאה מהתכווצות שרירים חזקה. האם יתכן שמדובר באלרגיה למוצרי כוורת?

שלום סיון, פורמולת צמחי מרפא ניתנת בהתאמה אישית, תיתכן רגישות למזון מלכות, באם יש לך רגישות למוצרי כוורת אחרים נוספים תוכלי לערוך בירור לאלרגיה. בהצלחה ורק בריאות!

מנהלי פורום נטורופתיה