חליטות ותוספים בהריון

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

30/03/2021 | 12:10 | מאת: גלית

שלום, אני בטרימסטר ראשון להריון.. אוהבת מאד לשתות חליטות צמחים ותה. איזה צמחים מותרים לשימוש בהריון בטרימסטר ראשון (ובכלל בהריון)... ? בנוסף, שכחתי לקחת חומצה פולית לפני ההריון.. האם כדאי עד לסוף הטרימסטר ליטול 800 מק"ג פולאט במקום 400? התחלתי ליטול מולטי-ויטמין של סופהרב לנשים בהריון.. האם בנוסף לו יש צורך להוסיף תוספים נוספים או שהוא מכסה הכל ברמת המינונים ומה שנדרש? תודה רבה

שלום גלית, מרוב הצמחים והחליטות יש להימנע. את יכולה לשתות תה לואיזה. בשלב זה אפשר גם נענע, אבל בהמשך מייבשת חלב ולכן יש להימנע. יותר קל לבדוק מה את נוהגת לשתות ואז לפי זה לברר אם מותר. אם את לוקחת פריג'נטלי ( של סופהרב) בעיקרון יש שם כמות מספיקה של חומצה פולית, אבל אפשר לצרוך עד 800 מק"ג. המינון תלוי גם בגיל, רקע.. בהצלחה ורק בריאות!

10/04/2021 | 12:13 | מאת: גלית

היי , תודה על המענה. אני נוטלת בנוסף לפריג'נטלי גם אומגה די3 (של סופהרב). הומלץ לי (ביעוץ מקצועי) גם על תוסף סידן+מגנזיום משולב של סולגאר. למרות שיש בפריג'נטלי גם כן סידן נאמר לי שזה לא מספיק ויש להוסיף בנפרד תוסף סידן ומגנזיום. השאלה שלי היא האם זה נכון ובאמת יש צורך? (או שמספיק לקחת רק את המולטיויטמין וזהו?) שאלה נוספת- קראתי שתוספי הסידן למיניהם הם בעייתיים משום שהסידן שבהם נוטה להצטבר בעורקים ולגרום למחלות לב. האם זה מסוכן אם כך ליטול תוסף כזה? תודה רבה!

מנהלי פורום נטורופתיה