תופעות לוואי מתמצית אשכוליות

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

17/01/2021 | 19:36 | מאת: איילה

אני מאובחנת הקנדידה רב מערכתית עי נטורפתי ת.עושה דיאטה כ3 שבועות,לפני השבוע התחלתי ליטול תמצית אשכוליות מאוד מרוכזת בשם פרצידין,החלו לי בחילות סחרחורות כאבי ראש שלשולים הקאות דופק מואץ רעד בידיים חולשה ואני במצב שלא מסוגלת כרגע לאכול או לשתות.למציין כי אני נוטלת תרופות נוגדות דכאון וחרדה טרזודיל סימבלטה ולוריוון וכדור אנטי כולרגי בשם קלדיניום.אני ניסיתי לקחת את התמצית לא בשעות של התרופות ולמרות זאת החלו התופעות הקשות הללו.האם זה מסוכן? האם להפסיק את התוסף?

שלום, יתכן והתרכובת אינה מתאימה לך. צריך למצוא משהוא אחר שיתאים לך. אין צורך לסבול מתופעות לוואי של תרופה.

25/01/2021 | 23:12 | מאת: איילה

תודה רבה על המענה .אכן התרופה הופסקה אבל התופעות לא נעלמו אלא רק החמירו.אני עושה את הדיאטה וכמעט שלא אוכלת פירות ( ממה שהבנתי אסור)נוצר לי רעד בידיים דפיקות לב סחרחורות וחולשה.אמרו לי במרפאה שזה היפוגליקמיה וברגע שאכלתי חתיכת פרי המצב השתפר,אבל הבעיה חזרה על עצמה שוב.היו לי הקאות חזקות,השלשולים ממשיכים עדיין,יש סברה שזה משהו ויראלי.הבעיה שאני חלשה מכל זה ואין לי תאבון.יחד עם זאת הטיפול אכן עזר כי העלים פטרת וגינלית,פטרת קשה בלשון,הביא מחזור סדיר ,הפסיק עצירות וכל זאת בחודש אחד בלבד!יחד עם זאת החולשה והשלשול והתקפי ההיפו ( לפני הדיאטה אכלתי מלא סוכר לבן ופחמימות) משתקים אותי למיטה.הנטורפתית נתנה לי פרוביוטיקה ביו אצידופילוס וכדור לכבד ליב 2000 וקנדיצידין כולם של ביו קר,ודיאטה עם פחמימות מורכבות בעיקר ,ירקות חיים ומבושלים,בשר דגים עוף, ויוגורט ביו/ עיזים וכן אגוזים וטחינה ולחם מיוחד.זה נשמע מאוזן ובכל זאת הגוף לא רגיל.מה עושים כדי לאזן ?

שלום איילה, בהחלט נשמע מאוזן, אולי צריך לתת לגוף זמן להתרגל. אי מבינה שאת מטופלת, אני ממליצה לך להיוועץ עם המטפלת שלך, שכן היא מכירה את התמונה הקלינית שלך והמליצה לך על טיפול זה. בהצלחה ורק בריאות!

12/02/2021 | 10:45 | מאת: איילה

עכשיו בבדיקה שעשו לי גילו שני סוגי טפילים אמבה ובלוציסטיס וחשד להליקובקטר ...אני מטופלת באנטיביוטיקה פלגיל ולבו...האם זה יכחיד אותם? אני מפחדת שזה יפגע בטיפול של הקנדידה הורו לי להפסיק אותו בזמן לקיחת האנטיביוטיקה

שלום איילה, סליחה על העיכוב בתשובה. כבר החלת את הטיפול באנטיביוטיקה, אז נשאר לקוות, שהטיפול אכן יהיה יעיל! כן, בזמן נטילת אנטיביוטיקה, הטיפול לקנדידה יהיה פחות יעיל. אך עדיין יש לשמור על תזונה בריאה . מניחה שכבר התייעצת עם המטפל/ת שאליו פנית. רק בריאות ובהצלחה !

02/04/2021 | 19:57 | מאת: איילה

תודה רבה על המענה.לצערי האנטיביוטיקה רק עשתה בלגן ולא מיגרה את הטפילים.התחלתי מחדש את הטיפול הנטורפתית שכולל פרוביוטיקה חזקה,כמוסות אנטי דלקתי לחיזוק המעיים,ובהדרגה 3 טיפות משמן האשכוליות.הלכתי גם לרופאה זיהומית שהמלחמה על אנטיביוטיקה מיוחדת לטפילים.אני מפחדת ממש מהתופעות לוואי מצד שני אני חלשה ללא תאבון עם כאבי בטן וגם דם בצואה.מה עושים עוד להיפטר מהטפילים הארורים הללו???

מנהלי פורום נטורופתיה