משחת שיניים לילדים - ללא/ עם פלואוריד
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביתי בת שנתיים ושלושה חודשים. אנו מצחצחים לה שיניים במשחת וולדה ללא פלואוריד מכיוון שהיא בולעת את המשחה. באיזה גיל רצוי לעבור למשחית שיניים עם פלואוריד? ובאיזה משחה יש ריכוז נמוך של פלואוריד? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
ההמלצה של משרד הבריאות היא להתחיל עם משחה המכילה פלואוריד בגיל שנתיים (או קודם לכן לפי המלצת רופא השיניים המטפל.) הרכוז הנמוך הוא של 500PPM, מופיע בכל משחה לגילאי שנתיים עד 6, יש לשים לב לגילאים הרשומים על המשחה.