צחצוח שיניים לילדה בת 6
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת 6.5 ויש לה ריח לא נעים בפה גם ישר אחרי שאנחנו מצחצחים לה שיניים (בוקר וערב, בצורה מאוד יסודית). אנחנו משתמשים במשחת שיניים לילדים, שהינה עד גיל 6. למרות שאנחנו מקפידים על סוכר רק פעם ביום, יש לה כעת 3 כתרים ושתי סתימות, אך גם לפני זה היה לה ריח לא נעים. כיצד ניתן לטפל בבעיה? האם יש עוד סיבות חוץ משיניים (שמעתי פעם על הסינוסים באף)? האם צריך להמשיך באותה משחה? תודה מראש, אור
שלום אור, במידה והילדה יורקת ולא בולעת את מלוא המשחה, מומלץ לעבור למשחה לגילאי 6 ומעלה כיוון שמספקת הגנה טובה יותר בשל רכוז גבוה יותר של פלואוריד. לגבי הריח וכן למניעת עששת, מומלץ לקבל הדרכה ולנקות לה עם חוט דנטלי ( ניקוי בין השיניים על ידי ההורים) וכמו כן לנקות את הלשון ( פעמים רבות ריח פה נובע משאריות מזון וחיידקים על גבי הלשון) ייתכן מאוד שזה המקור גם אצלה.