שתי שיניים רקובות קידמיות חצי סדוקות
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לא מזמן שלחתי שאלה אז ככה הלכתי לרפואה היא אמרה לי שאין מה לעשות או לחכות שיפלו לו או לעשות הדבקה והשיניים ממש רקובות השאלה שלי אם שייך לעשות לילד שכמעט בן ארבע הרדמה כללית ולעשות הדבקה ( בשיניים הקדמיות) או להשאיר ככה האם יש איזשהו אינטרס לקופח לא להמליץ כי הרופאה אמרה לי שהיא יכולה להביא לי הפנייה לסינובסיס ( משהו כזה) אבל לא ממליצה היא אמרה לבוא עוד חצי שנה לביקור אני מפחדת שאולי הם רוצים למשוך זמן כי עכשיו זה כמעט בחינם המחיר והם מעדיפים לעקור לו בבקשה תענו לי וסליחה על החפירה
שלום הודיה, תתעקשי שייבדק אצל רופא/ת מומחה לילדים (עם רישיון מומחה של משרד הבריאות) לא רצוי להשאיר מוקדים פעילים בחלל הפה, מהווה מקור לזיהום שמסכן את השיניים הקבועות ואת הגוף, מקור להדבקה לשיניים נוספות, יש פגיעה בתפקוד, אולי כאב, המראה לא האסתטי וההשפעה החברתית.... לגבי סוג הטיפול המומלץ, הכל תלוי בהיקף ובעומק ההרס ומידת הנזק לרקמות השן, אם לניתן לתקן בצורה שתחזיק מעמד, כמובן שעדיף לשמור על השיניים , אך אם ההרס מאד מתקדם ו/ או אין מספיק חומר שן לבנות עליו נאלצים לעקור. כדאי שמומחה ייתן לך את ההמלצה בהצלחה.