משחת שיניים לתינוק
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ברצוני להתייעץ לגבי משחת שיניים לתינוק בן שנה ועשרה חודשים האם עדיף משחה ללא פלואוריד (למשל של וולדה) או שכן מכילה פלואוריד אך מותאמת לתינוקות? אני מבינה שהפלואוריד מונע עששת אך מצד שני התינוק שלי לא יורק עדיין ולכן מן הסתם הוא יבלע. אז מה מומלץ יותר, ללא או עם פלואוריד?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוית, לפי המלצות משרד הבריאות עד גיל שנתיים יש להשתמש במשחה ללא פלואוריד, ההחלטה אם בכל זאת להשתמש במשחת פלואוריד היא לאחר בדיקה של רופא השיניים מומחה לילדים על פי רמת הסיכון לעששת.(לפי הרגלים, וכו' ) אנו ממליצים על בדיקה ראשונה כבר מגיל שנה. בהצלחה, ד"ר רוזן-ולטר