קרע בגיד הנשה

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

26/08/2002 | 16:08 | מאת: יובל

לפני כחצי שנה עברתי תאונת סקי שבעיקבותיה הגעתי לאורתופד שאיבחן אצלי קרע בגיד הנשה. לאחרונה עברתי צילומי רנטגן/אולטרא-סאונד ברגל המראים שהכל בסדר (לדברי האורטופד). למרות כל זאת עדיין אינני יכול לקפוץ על הרגל בלי להתקפל מכאבים בגיד הנ"ל. בתור אדם פעיל מאוד ספורטיבית עד לתאונה זו אינני רגיל לחוסר פעילות במשך זמן כה רב. אשמח לכל עצה/הפניה בנושא מכיוון שלדברי האורטופד שטיפל בי "אין מה לעשות". שמעתי שיש "רופאי ספורט" לעניינים כאלה - מישהו יודע איך ניתן להשיג אותם ?

לקריאה נוספת והעמקה

יש לי בעיה בהבנת הנקרא! עד כה סברתי שגיד הנשה אינו אלא העצב האיסכיאטי . פניתי למלון הרפואי ואכן הצדק עמדי. תאור בעייתך אינו מתאים לפגיעה בעצב זה ולכן איני יודע בדיוק למה כוונתך.

27/08/2002 | 03:00 | מאת: יובל

מצטער, טעות שלי - הכוונה לגיד אכילס (הגיד האחורי מעל העקב) - וידאתי זאת לאחר קריאת מכתב הרנטגן.

ובכן גיד אכילס זה אופרה אחרת. במיה שהגיד שלם ואין לךדלקת של מעטפת הגיד איני רואה סיבה מדוע שלא תוכל לתפקד. אבל אתה צודק בדבר אחד בליבידקה אי אשר לדעת. שירופאי סופרט אלו מתעסקים יותר בבריאות הספורטאי ופחות בפציעות . פציעות זה ענינים של אורטופדים שבחרו להתמחות בפציעות ספורטיביות . מדיניות הפורום היא להמנע מלהמליץ על רופאי םמסויימים אך אני בטוח שעם קצת מאמץ תוכל למצוא מישהוא כזה.

מנהל פורום אורתופדיה