דלקת "הבורסה," באגן.

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

05/06/2002 | 20:48 | מאת: שרון

נתבשרתי היום ע"י רופא שהכאבים מהם אני סובלת לסירוגין באגן מזה כ- 3 שנים נקראים דלקת בבורסה. מכיוון שאני לא סובלת מכך באופן קבוע אף פעם לא חשבתי שזה יותר מסתם כאב כתוצאה ממאמץ. הייתי רוצה לדעת מה הטיפול הניתן כיום חוץ מזריקת סטרואידים. האם זה יכול לעבור.האם פעילות גופנית כמו הליכה מהירה יומיומית וקפיצה על טרמפולינה יכולות להזיק.

לקריאה נוספת והעמקה

ראשית עלי לדעת על איזה בורסה מדובר. לדעתי את מתכוונת לדלקתגידי הגבשוש הגדול בירך ובמקרה זה ניתןלטפל אולמנוע על ידי ביצוע שגרתי של תרגילי מתיחה של גידי השרירים המפשקים את מפרק הירך ,שימו שבנעליים בולמותזעתזועים וירידה במשקל. פעילות גופנית נכונה אינה מזיקה.

07/06/2002 | 13:36 | מאת: שרון

תודה לך על תשובתך.אכן מדוברבבורסה בירך. הייתי רוצה לדעת מי יכול ללמד אותי אותם תרגילים שדיברת עליהם בתשובתך אליי. לגבי ירידה במשקל , אני שוקלת 51 ק"ג לגובה 1.63 מטר, ולא נראה לי שיש צורך לרדת עוד. אז מה בכל זאת אתה מצייע? אציין רק שהכאבים באים בעיקר אחרי מאמץ , כמו ניקיון הבית או פתאומיים אפילו תוך כדי ישיבה ואז אחרי 20 דקות בערך הם חולפים, או דווקא בלילה שאני נשכבת במיטה , הכאבים מורדשים עד שאני נרדמת. תודה מראש , שרון.

מנהל פורום אורתופדיה