דקירות בחיבור של כף היד

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

11/03/2002 | 20:43 | מאת: גבריאל

לכבוד ד"ר אסא לב-אל אני בן 28 בריא בדרך כלל אני עובד במשרד ממשלתי כשלוש שנים , ברוב זמן עבודתי אני עוסק בשידוך סיכות בזמן האחרון אני מרגיש כאבים(כמו דקירות) בחיבור של כף היד עם הזרוע (בחלק הפנימי) גם בזמן השידוך עצמו וגם במצב של מנוחה .ניסיתי לנסות לשדך עם היד השנייה אך גם היא התחילה לכאוב לי באותו מקום . שאלותי הן האם עלי להמשיך בעבודה במצב הזה, והאם יכול להיגרם לי נזק בלתי הפיך והאם יש טיפול מסויים משחות או תרגילים או משהו אחר שיכול לעזור לי כדי למנוע נזק או שמא עליי לחפש עבודה אחרת. בכבוד רב גבריאל

לקריאה נוספת והעמקה

נקודת חיבור כף היד לאמה בצידה הכפי היא נקודת "תורפה" שכן היא נמצאית מעל לעצב וצרור גידים העוברים בתוך תעלה עמוק יותר . לחץ חוזר על עצמו עלול לגרום להתפתחות דלקת בגידים נפיחות ובעקבות זאת לחץ על העצב. כיון שכך רצוי לשנות את צורת העבודה למנוע לחץ חוזר ונשנה.

12/03/2002 | 21:50 | מאת: חיה מרפאה בעיסוק

לגבריאל שלום רב, הקשר בין העבודה שלך והכאבים ישיר ביותר. מאחר ומדובר בידיים יש להתייחס ברצינות רבה לתופעה כדי לשפר את המצב הנוכחי ולמנוע נזקים בלתי הפיכים לידיים וכן למצב בו יעילותך בעבודה תפגע מאד. עליך לפנות לייעוץ ארגונומי במכון לריפוי בעיסוק פיזיקאלי הקרוב למקום מגוריך. בייעוץ יתייחסו לסביבת העבודה שלך, למכשירים בהם אתה משתמש ולאופן התפקוד שלך בעבודה. התאמות ושינויים יומלצו בהתאם. בהצלחה.

מנהל פורום אורתופדיה