מה יכול להיות שגורם לבעיה?
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בכל פעם שאני הולך עם נעליים אני מרגיש שהנעלים לוחצות את הבהונות הצידה לכיוון שאר האצבעות. זה כואב ומעוות לי את הבהונות. עכשיו אני הולך עם נעליים רחבות וגדולות עליי בכדי שלא יכאב, אבל זה מסורבל ולא נעים. האם יכול להיות שמדרסים יפתרו את הבעיה? האם יכול להיות למשל שכף הרגל שלי לא נוחתת נכון\קורסת פנימה ובגלל זה יש חיכוך של הבוהן עם הנעל? איזה עוד אפשרויות קיימות? תודה מראש עבור תשובה.
שלום יוסף, לפי מה שזה נשמע, כנראה אתה סובל מהאלוס ואלגוס (מצב שבו הבוהן של הרגל נמשכת לכיוון שאר האצבעות, מצב זה יכול להיווצר כיוון ששריר שנקרא אדוקטור הלוסיס מקוצר ומושך את האגודל, אפשר לטפל בזה באמצעות תרגילי יוגה למתיחה וחיזוק השריר המדובר או באמצעות טיפול אוסטאופתי (או ידני אחר) וכמו שעשית- החלפת נעל. אוסטאופתיה http://www.medicos.co.il/osteopathy מאחל הרבה בריאות!
בהונות קלובות כף רגל במנח פלנו ואלגוס קיצור שריר התאומים במקרים מסויימים מדרס יכול לעזור